juuselan kysymystä en ihan tajunnu, siis kun vaihdat vesipumpun stefan niin saat aikana öljyvuodon ULKOpuolelle konetta?
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Ville Länsi kirjoitti:Ostin EXC 250 vm. 2005. Omistajan käsikirjassa sanotaan että venttiilit pitää säätää 20h välein. Muihin perustoimenpiteisiin oli käsikirjassa hyvät ohjeet, mutta venttiilien säädöstä ei mitään. Tekeekö porukka säädöt noihin yleensä itse ja jos tekee, niin mistä oppi / ohjeet hommaan?
Ei viitsisi viedä pajalle 20h välein pyörää ja maksella 65 euroa / tunti...
PS. onko helppo / nopea homma?
Kottari69 kirjoitti:moi, mulla juuri hankittuna muutaman vuoden vanha 250 xc-f joka hakkaa käsille viidenkympin vauhdissa ja sitä suuremmissa nopeuksissa. erityisesti korostuu kovalla alustalla ja kyllä, alla on siis nappulat/mettärenkaat eli osa tulee näistä mutta kun esim siirtymillä ajo on suht haastellista.
Renkaat on vanteillaan kunnolla eikä mitään vuotoja näy putkissa.
Pyörä on ollu crossissa aiemmin eli voisiko jousituksen säätö auttaa tähän paljonkin?
Tuntuu, että pomputus lisääntyy kun on veto päällä ja jos antaa rullata niin pomputus vaimenee.
Onko porukoilla hyviä vinkkejä mistä lähteä viilaamaan tätä ongelmaa?
Ville Länsi kirjoitti:
Tämä pyörä (mulla sama, mutta vanhempi Racing malli) sai Tekniikan Mailman enskatestissä vuonna 2005 pyyhkeitä juurikin rauhattomuudesta suuremmissa nopeuksissa. "Kuljettajan pitää olla tarkkana" -lehdessä kirjoitettiin. Omani pompottaa myös asfaltilla ajettaessa noin 70 km/h alkaen, ja keula pyrkii myös luikertamaan.
Olen suhtautunut asiaan ajatuksella "ominaisuus, -ei vika."