Hyvä muutos minunkin mielestä tiputtaa veteraanien ikärajaa.
M-Racer kirjoitti:Jossain vaiheessa yritin, että olisin alkanut pyörittää hommaa ulkopuolisena promoottorina ja maksanut jotain korvausta asiasta sitten liitolle, mutta ilmeisesti sekin kaatui sitten erinäisten tahojen vastustukseen. Tärkeää, että kuka tahansa sitä hommaa alkaisi hoitaa olisi itse kuljettaja tai muuten yrittäisi oikeasti edistää lajia ettei kävisi Luongot.
JayDaddy kirjoitti:Liitolla voi olla hivenen samaa vikaa: ei ole kilpailua, ei nähdä tarvetta muuttaa mitään vaan "mennään tällä kun aina ollaan menty". Nyt revitään yksittäisten henkilöiden selkänahasta. Sitten kun kamelin selkä katkeaa ni toivotaan että vielä jostain saadaan uusi kurmuutettava tilalle. Ehkä nyt on tullut lajipäällikön kanssa raja vastaan. En tiedä, mutta eihän tämä hyvältä nyt näytä.
wolvie kirjoitti:Mutta eikös tuo lajiryhmä ole juuri se keino millä saadaan ilmaista työvoimaa liitolle? Kaverit tekevät töitä rakkaudesta lajiin, suurella sydämellä, eikä tuo juurikaan kuluja liitolle.
JayDaddy kirjoitti:Näin on, mutta kuten nyt on nähty - ei ole lajipäälliköksi ruuhkaa. Ilmeisesti rakkaus lajiin ei enää riitäkään? Lajiryhmässä on tässä parina viimisenä vuotena ovet käyneet vähän joka suuntaan. M-Racer viittasi "erinäisten tahojen vastustukseen" (promoottori -asiassa), samoin lajiryhmän syksyinen "purkaus" kertoo siitä ettei sielä talon sisälläkään olla aina ihan samaan hiileen puhaltamassa, tai ei ainakaan jaeta samoja näkemyksiä.
JayDaddy kirjoitti:Noniin, en tunne ko. pumpun toimintaa, mutta ainakin ensituntumalta napsahtaa positiiviseksi uutiseksi.
Finmotorace Oy supercrossin SM-sarjan promoottoriksi
JayDaddy kirjoitti:E: Lähinnä muuten otin kantaa tuohon keskusteluun ja sen tasoon. Mä en kyllä haluaisi olla (enkä muuten olekaan) missään tuollaisessa mukana kun ei tule kun p#sk## saavista niskaan. Teet niin tai näin, tai olet kokonaan tekemättä. Kyllä pitää olla rakkaus lajiin jollain ihan toisella tasolla kun mulla. Aika äkkiä palaisi käpy ja toteaisin: "Tehkää ite sitten!"