Kuinka tasapainotus tapahtuu? ei varmaan ihan kotikonstein
Yks ilmaustapa mikä itellä on toiminu hyvin: Jarrusatula roikkumaan ylös penkin päälle tai muualle pyörään, kuitenkin niin et se on ylempänä kun työsylinteri/nestesäiliö, ja sitten ilmaamaan normaalisti. Toi idea että se jarrusatula on ylempänä on että sillon se ylöspäin puskeva neste ei pääse "ohittaan" ilmakuplia sielä letkussa, niinkuin tapahtuu vaakatasossa olevan letkun ilmaamisessa.8ade8 kirjoitti:Nyt tuli saatua takajarruuun vaihdettua männät ja koottua jarru kasaan. Sitten kuinkas saan jarrun takaisin iskuun? Ilmaamista oon koittanu ei tunnu tuottavan tulosta.
8ade8 kirjoitti:Sekin voi olla mahdollista mutta ei tunnu vuotavan mistään. Mutta onko niitten mäntien laitoissa jarruun jotain erityistä mitä pitää huomioida? Jos vaikka kertoisit miten se tapahtuu niin voisi löytyä syy jos on kasattu väärin. Ite tein näin: Otin vanhat rikkinäiset männät ulos/pois ja tiivisteet. Putsasin vähän osia. Kasaus: vaihdoin uudet tiivisteet paikoilleen ja sitten naputtelin männät sisään ja uudet jarrupalat vaihdoin. Seuraavaksi liitin jarrusatulan kaks palaa yhteeja laitoin letkun kiinni satulaa ja satulan kiinni crossii. Sitten laitoin jarru nesteet jarrunestesäiliöön (shellin joku jarru neste mikä täyttää dot 4 laatu vaatimukset) Sitten aloin ilmailee. Nyt siis tässsä kohassa