hengga96 kirjoitti:Moro. Pyöränä ois tommone Yamaha YZF450 -07.. ja vika on ettei lähde käyntiin rempan jälkeen jolloin imuvenat otti mäntään kiinni. pyörä oli onneksi tyhjäkäynnillä ettei hajottanut kun itse venttiilit ja yhden ohjurin. Ja siis kipinän antaa, bensaa saa (laitettu myös bensaa suoraan sylinteriin), venttiilit pitää, ajotus kohillaan, kaasarissa ei likaa, venttiilivälykset OK ja niin... ei lähde käyntiin eikä edes lupaa..apuja tarvittas!!
hengga96 kirjoitti:Moro. Pyöränä ois tommone Yamaha YZF450 -07.. ja vika on ettei lähde käyntiin rempan jälkeen jolloin imuvenat otti mäntään kiinni. pyörä oli onneksi tyhjäkäynnillä ettei hajottanut kun itse venttiilit ja yhden ohjurin. Ja siis kipinän antaa, bensaa saa (laitettu myös bensaa suoraan sylinteriin), venttiilit pitää, ajotus kohillaan, kaasarissa ei likaa, venttiilivälykset OK ja niin... ei lähde käyntiin eikä edes lupaa..apuja tarvittas!!
pmc kirjoitti:hengga96 kirjoitti:Moro. Pyöränä ois tommone Yamaha YZF450 -07.. ja vika ...!
Minkä syyn takia imuventtiilit ottivat kiinni mäntää?
Larinisti kirjoitti:Oisko kellään neuvoja kun ei yz kierrä ? pääsuttimen vaihdoilla saanu vähän paremmaks, pääsutin vakio 330, 320 kierti vähän paremmin ja 290 on vielä huonompi kaasari on mikuni tm35
Nizex kirjoitti:Tuli tuossa hommattua 125 yz -90 ja siinä oli kipinä hukassa ja vika löytyi staattorilta.
No äkkiähän sitä piti päästä ajamaan ja kokeilin tuossa tuota 80 yz -89 staattoria ja vauhtipyörää.
Aluksi kipinää ei tullut koska 80:ssä staattorilta lähtee 4 piuhaa (oranssi,musta,punainen,valkea vihreä) kun omassa 125 on 3 piuhaa (oranssi,musta,punainen).
No kokeilin sitä valkea vihreetä joka johtoon ja mustaan ku yhdisti nii kipinä tuli.
Ja sit ongelmaan->15min päästä yz hyytyi ja "poltti putkessa" joutokäynti toimi mut kaasua antaessa booas.Kotiin päästyä rupesin purkamaan ja mäntä oli kulunut.
Johtuuko tuo nyt tuosta 80 staattorista vaiko kaasarin säädöitä?Kaasarin pääsuutin on 350 ja neula toiseksi alemmassa kolossa?
hengga96 kirjoitti:Hei mikä on kun puristuksia on sillon kun ei oo nokat kiinni kannessa, eli venttiilit pysyy kokoajan kiinni mutta sitten kun laittaa nokat kiinni niin puristuksia ei tule mittariin yhtään?