Parta779 kirjoitti:Uutta ongelmaa pukkaa. Elikkä tulee öljyä kannentiivisteen välistä mitä pitäs tehä.
Sano yhestii boo sitte toimi ok menin kotiin ja näin tämän.
Osa nesteistä oli myös karannut
Parta779 kirjoitti:No löytyy tottakai löytyy, muuten saako siellä pytyn seinämässä näkyä männän renkaan päiden kohdalla siis siinä missä on se tappi männässä niin siellä seinämässä sellanen pieni jälki koko matkalta ylös asti, ei tunne kynnellä mutta näkee silmällä selvästi.
Puolituinen89 kirjoitti:Parta779 kirjoitti:Uutta ongelmaa pukkaa. Elikkä tulee öljyä kannentiivisteen välistä mitä pitäs tehä.
Sano yhestii boo sitte toimi ok menin kotiin ja näin tämän.
Osa nesteistä oli myös karannut
Tarkista kannen suoruus. Lasia vasten hiot sen suoraksi, jos siinä ei suurta heittoa ole. Sit uudella tiivisteellä kasaan.Parta779 kirjoitti:No löytyy tottakai löytyy, muuten saako siellä pytyn seinämässä näkyä männän renkaan päiden kohdalla siis siinä missä on se tappi männässä niin siellä seinämässä sellanen pieni jälki koko matkalta ylös asti, ei tunne kynnellä mutta näkee silmällä selvästi.
Tietystihän se sylinteri kuluu eri tavalla siitä kohtaa missä rengasta ei ole, mut jos ei kynnellä tunne mitään ni tuskin siitä haittaa on. Voit tietysti tarkistaa onko toiseen renkaaseen kulunut vastaavaan kohtaan jälki (vai onko se yhdellä renkaalla, itellä kun ei ole tosta koneesta mitään käsitystä) tai mäntään, jos on ni sit kannattaa harkita pitäiskö asialle tehdä jotain. Voihan se silti toimia, mut ei se sit enään ihan hyväkään ole.
hartzu kirjoitti:tälläsiä ongelmia 90 cr 250. kylmänä lähtee käyntiin mutta sammuu melkein heti. booaa. tuntuu että kipinä häviää.
tulppa on märkä ja putkesta alkukäyrästä tulee bensaa. tulpan kun kuivaa niin saattaa lähteä pyörimään taas vähäksi aikaa.
kone on pariviikkoa sitten kasattu uusilla petilaakereilla ja kampiakseli on suora.
sylinteri ja mäntä pitäs olla myös kunnossa.
voiko olla olla syttypuolen vika että kipinä välillä häviää ja välillä tulee. johdot näyttäs olevan kunnossa. MYSTINEN vika??? vinkkejä?
Parta779 kirjoitti:hartzu kirjoitti:tälläsiä ongelmia 90 cr 250. kylmänä lähtee käyntiin mutta sammuu melkein heti. booaa. tuntuu että kipinä häviää.
tulppa on märkä ja putkesta alkukäyrästä tulee bensaa. tulpan kun kuivaa niin saattaa lähteä pyörimään taas vähäksi aikaa.
kone on pariviikkoa sitten kasattu uusilla petilaakereilla ja kampiakseli on suora.
sylinteri ja mäntä pitäs olla myös kunnossa.
voiko olla olla syttypuolen vika että kipinä välillä häviää ja välillä tulee. johdot näyttäs olevan kunnossa. MYSTINEN vika??? vinkkejä?
Voisko saaha liikaa bensaa. Koita säätää ilmaruuvia.
Ja koitit tietenki ryypyllä ja ilman ei vaikutusta?
Koititko tuleeks kipinää kun otat tulpan pois ja poljet?
Tuliko vika nimenomaan kasauksen jälkeen vai just nyt kun ajoit jo vähä aikaa?
hartzu kirjoitti:tälläsiä ongelmia 90 cr 250. kylmänä lähtee käyntiin mutta sammuu melkein heti. booaa. tuntuu että kipinä häviää.
tulppa on märkä ja putkesta alkukäyrästä tulee bensaa. tulpan kun kuivaa niin saattaa lähteä pyörimään taas vähäksi aikaa.
kone on pariviikkoa sitten kasattu uusilla petilaakereilla ja kampiakseli on suora.
sylinteri ja mäntä pitäs olla myös kunnossa.
voiko olla olla syttypuolen vika että kipinä välillä häviää ja välillä tulee. johdot näyttäs olevan kunnossa. MYSTINEN vika??? vinkkejä?
Julle1 kirjoitti:Noniin, tuli lopulta tuo JD neula ja suutinsetti ja voin sanoa, että toimii Punanen neula, prikka keskelle ja #400 suutin, ero vakiosettiin kuin yöllä ja päivällä.
E: Tein tuon wetlinetestin. Se wetline loppuu tuohon putken laipan alkuun, joka tulee pyttyyn kiinni Elikkä vois sanoa, että alkukäyrästä sentti eteenpäin, käsittääkseni se mitataan männänhelmasta putkeen? Sain tulokseksi ~10cm, eli vielä käy rikkaalla, vaikka potkua on..
Puolituinen89 kirjoitti:hartzu kirjoitti:tälläsiä ongelmia 90 cr 250. kylmänä lähtee käyntiin mutta sammuu melkein heti. booaa. tuntuu että kipinä häviää.
tulppa on märkä ja putkesta alkukäyrästä tulee bensaa. tulpan kun kuivaa niin saattaa lähteä pyörimään taas vähäksi aikaa.
kone on pariviikkoa sitten kasattu uusilla petilaakereilla ja kampiakseli on suora.
sylinteri ja mäntä pitäs olla myös kunnossa.
voiko olla olla syttypuolen vika että kipinä välillä häviää ja välillä tulee. johdot näyttäs olevan kunnossa. MYSTINEN vika??? vinkkejä?
Kai olet sentään koittanu toista tulppaa? Käämityksessä nyt varmaan olis ihan selvät jäljet jos oli vauhtipyörä ottanut kiinni. Vika saattaa olla puolassakin. Täs oli just yksi CR 250 -90 josta kanssa kipinä hävisi 15-30min ajon jälkeen. Joskus saattoi toimia pidempääkin ja joskus se rikkoi myös tulpan. Siinä oli vika puolassa, puolan vaihdon jälkeen alko toimimaan. Onhan siinä vielä tietysti sytytysyksikkökin yksi vaihtoehto.
FMF kirjoitti:Julle1 kirjoitti:Noniin, tuli lopulta tuo JD neula ja suutinsetti ja voin sanoa, että toimii Punanen neula, prikka keskelle ja #400 suutin, ero vakiosettiin kuin yöllä ja päivällä.
E: Tein tuon wetlinetestin. Se wetline loppuu tuohon putken laipan alkuun, joka tulee pyttyyn kiinni Elikkä vois sanoa, että alkukäyrästä sentti eteenpäin, käsittääkseni se mitataan männänhelmasta putkeen? Sain tulokseksi ~10cm, eli vielä käy rikkaalla, vaikka potkua on..
Eli oliks tää nyt sit piikki vai puolikas mihin laitoit? Tuo hehkutus saa melkein itsenikin tilaamaan. Harmi kun on vaan niin keleen kallis. Meinaakko että olis hintansa arvonen?
Julle1 kirjoitti:Noniin, tuli lopulta tuo JD neula ja suutinsetti ja voin sanoa, että toimii Punanen neula, prikka keskelle ja #400 suutin, ero vakiosettiin kuin yöllä ja päivällä.
E: Tein tuon wetlinetestin. Se wetline loppuu tuohon putken laipan alkuun, joka tulee pyttyyn kiinni Elikkä vois sanoa, että alkukäyrästä sentti eteenpäin, käsittääkseni se mitataan männänhelmasta putkeen? Sain tulokseksi ~10cm, eli vielä käy rikkaalla, vaikka potkua on..