80/85cc Crossi infoa.

Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 14.4.2008 18:44

AAte kirjoitti:Awww. Itselläni oli toi pärrä joskus ala-asteella. Oisko ollu 3-5.lk. =) Ei se ees tuntunu äkäseltä, ko siihen pienenä tottu, vaikka olikin kuriton. :D Päristelin isoimmalla vaihteella täysillä kierroksilla lähi-autoteillä, eikös se kule about 100km/h? x)

mulla kulkee 75. missä siin pw:ees on kurit?
Skipidiveinau
_eXtReMe_
Pyörä:
dt 125x
Liittynyt:
5.1.2007 22:51

ViestiKirjoittanut _eXtReMe_ » 4.5.2008 12:45

ei siinä mitää kureja oo.. mulla oli tollanen joskus 4.luokalla , siin taitaa olla kyll kierrokset rajotettu tai jotain. ei se ainakaan paljoo kiertänyt.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 4.5.2008 15:18

_eXtReMe_ kirjoitti:ei siinä mitää kureja oo.. mulla oli tollanen joskus 4.luokalla , siin taitaa olla kyll kierrokset rajotettu tai jotain. ei se ainakaan paljoo kiertänyt.
joo itekki huomannu, että kierrokset tössää kokonaan. Mite se sais ohitettua tai ostamalla jtn?
Skipidiveinau
Jandze
Liittynyt:
4.1.2008 20:14

ViestiKirjoittanut Jandze » 4.6.2008 10:07

Paljon tommonen 90-luvun Kawasaki kx 80cc kuluttaa bensaa? Siis sellasessa normissa mettä/monttu käytössä.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 4.6.2008 11:42

Taitaa olla kuskin kaasukädestä kiinni. Ei se montaa tuntia ainakaan samalla tankilla mee jos yhtään kahvaa annat.
_mxz_
Liittynyt:
8.6.2008 17:20

ViestiKirjoittanut _mxz_ » 9.6.2008 16:15

Freddie Fly kirjoitti:Niin mutta mitäs sitten kun se vanha, kauan ajettu mäntä murenee sinne sylinteriin? Ei millään kasikympin männillä ajeta lähellekkään 100 tuntia. Tai voihan se kestääkin niin kauan, mutta se on sitten aika luumu se pyörä. Siis jos se mäntä on jollain ihmeen kaupalla kestänyt niin pitkään.




ai ei ajeta????!!!!!!!
ite ajoin kawasaki 80 vm 89 4% seoksella 142 tuntii ja puristuksii on viel yli puolet!!!!!!!!
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 9.6.2008 16:53

Tyhjäkäynnillä tulppia vaihdellen?
Mikke_92
Liittynyt:
10.6.2007 13:16

ViestiKirjoittanut Mikke_92 » 9.6.2008 18:58

honda cr 80 laittaa nesteet ulos tulemaan ??
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 9.6.2008 21:33

VrPm kirjoitti:Tyhjäkäynnillä tulppia vaihdellen?


Koita nyt sinäkin edes kerran käyttää hakua, saattasit vähän viisastua.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 9.6.2008 21:46

SMK;-) kirjoitti:
VrPm kirjoitti:Tyhjäkäynnillä tulppia vaihdellen?


Koita nyt sinäkin edes kerran käyttää hakua, saattasit vähän viisastua.

Siis täh?
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 9.6.2008 22:33

Mitäköhän helvettiä? Ei ole kyllä tarpeen hakua tällä kertaa käyttää... tais lainaukses mennä nyt vähän väärin?
Ka_wa
Pyörä:
Kawasaki kx
Paikkakunta:
Kalajoki
Liittynyt:
6.6.2008 11:10

ViestiKirjoittanut Ka_wa » 10.6.2008 11:21

Jandze kirjoitti:Paljon tommonen 90-luvun Kawasaki kx 80cc kuluttaa bensaa? Siis sellasessa normissa mettä/monttu käytössä.


Ei se mitään mahottomia kuluta.Itellä meni 2-3litraa parin tunnin ajolla montulla ja mehtäsä
nipperi
Paikkakunta:
Hauho
Liittynyt:
22.9.2006 15:40

ViestiKirjoittanut nipperi » 22.7.2008 19:04

eli mulla on kawasaki kx80----> http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/47977
ja se on toiminu ihan ookoo tän 10tuntia männän vaihdon ja huollon jälkeen.. lähtenyt ekoilla polkasuilla käyntiin ja niin eespäin.. kunnes tänään olin ajelemaan lähdössä, niin ei lähteny polkemalla käyntiin ei niin sitten millään! työnsinkin sitä joku 300m eikä vieläkään.. poljin lisää ja sitten se pärähti. no lähdin sitten ajelemaan sillä mutta vääntö niinkun puuttu, se ei kiihtynyt eikä kiertänyt loppuun asti! matkan varrella pyörä myös sammui kerran, luulin kuulleeni jotakin kalinaa, tai ainakin olin kuulevinani.. ;) noo yritin polkea sitä sitten käyntiin eikä lähtenyt.. joten tuupin taas jähti 50m työnnön jälkeen taas huonosti käyntiin... ajoin kotiin sen about 1,5km jätin talliin ja tulin heti tänne kysymään apua :D kokemusta nääs ei hirveästi ole näistä monttupyöristä :nolo: katsoin jo tulpan mutta se oli kuin uusi. ja mun syylärissä on semmonen letku mistä valskaa jäähdytys nesteet pois jos nääs on liikaa, mutta vaikka se neste raja olisi alle kennojen niin se kumminkin alkaa sylkeä niitä vähän ajon jälkeen, en oo piitannu siitä :D oon aina vaan pistäny lisää nestettä :D paitsi nyt en tiedä paljonko sielä sitä on kun olen parin kolmen ajo kerran jälkeen ollut sitä katsomatta kun en ole muistanut :( niin voisiko se olla jotenki syypää tähän ongelmaan?? niin ja kun yrittää polkea niin tulee pakoputkesta valkoset sauhut??!!? toivottavasti osaisitte auttaa.. kiitos etukäteen!

EDIT!voi vittujen kevät! kävin äsken piruuttani kattoon onko sielä jäähdytys nestettä, oon meinaa unohtanu kattoo sinne jonku 5 ajokerran aikana! kallistin ja kallistin ja kallistin kun osu ohjaustankotanko maahan ja tippaakaan ei näkyny :itku: eli vika luultavasti johtuu siitä! ajoin eilen jonkun about 1-2tuntia ja se silloin jo kenkkuili vähän käynnistymisen kanssa. eli nyt kysymykseni on, että mitä vanhinkoa toi nesteen puute on voinut tonne tehdä???!! onko edessä oikeen mäntäsarjan tilaus? :|
Viimeksi muokannut nipperi päivämäärä 22.7.2008 19:37, muokattu yhteensä 1 kerran
periaatteessa kyllä, käytännössä varmaankin..
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 22.7.2008 19:07

Sulla on kannentiiviste paskana hyvin mahollisesti, kun työntää painetta syyläriin...Tuo valkoinen savu myös viittaa siihen että vuotaa jäähdytinnestettä palotilaan.
nipperi
Paikkakunta:
Hauho
Liittynyt:
22.9.2006 15:40

ViestiKirjoittanut nipperi » 22.7.2008 19:39

SMRacing kirjoitti:Sulla on kannentiiviste paskana hyvin mahollisesti, kun työntää painetta syyläriin...Tuo valkoinen savu myös viittaa siihen että vuotaa jäähdytinnestettä palotilaan.

EDIT!voi vittujen kevät! kävin äsken piruuttani kattoon onko sielä jäähdytys nestettä, oon meinaa unohtanu kattoo sinne jonku 5 ajokerran aikana! kallistin ja kallistin ja kallistin kun osu ohjaustankotanko maahan ja tippaakaan ei näkyny :itku: eli vika luultavasti johtuu siitä! ajoin eilen jonkun about 1-2tuntia ja se silloin jo kenkkuili vähän käynnistymisen kanssa. eli nyt kysymykseni on, että mitä vanhinkoa toi nesteen puute on voinut tonne tehdä???!! onko edessä oikeen mäntäsarjan tilaus? :|
periaatteessa kyllä, käytännössä varmaankin..