eli mulla on kawasaki kx80---->
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/47977ja se on toiminu ihan ookoo tän 10tuntia männän vaihdon ja huollon jälkeen.. lähtenyt ekoilla polkasuilla käyntiin ja niin eespäin.. kunnes tänään olin ajelemaan lähdössä, niin ei lähteny polkemalla käyntiin ei niin sitten millään! työnsinkin sitä joku 300m eikä vieläkään.. poljin lisää ja sitten se pärähti. no lähdin sitten ajelemaan sillä mutta vääntö niinkun puuttu, se ei kiihtynyt eikä kiertänyt loppuun asti! matkan varrella pyörä myös sammui kerran, luulin kuulleeni jotakin kalinaa, tai ainakin olin kuulevinani..
noo yritin polkea sitä sitten käyntiin eikä lähtenyt.. joten tuupin taas jähti 50m työnnön jälkeen taas huonosti käyntiin... ajoin kotiin sen about 1,5km jätin talliin ja tulin heti tänne kysymään apua
kokemusta nääs ei hirveästi ole näistä monttupyöristä
katsoin jo tulpan mutta se oli kuin uusi. ja mun syylärissä on semmonen letku mistä valskaa jäähdytys nesteet pois jos nääs on liikaa, mutta vaikka se neste raja olisi alle kennojen niin se kumminkin alkaa sylkeä niitä vähän ajon jälkeen, en oo piitannu siitä
oon aina vaan pistäny lisää nestettä
paitsi nyt en tiedä paljonko sielä sitä on kun olen parin kolmen ajo kerran jälkeen ollut sitä katsomatta kun en ole muistanut
niin voisiko se olla jotenki syypää tähän ongelmaan?? niin ja kun yrittää polkea niin tulee pakoputkesta valkoset sauhut??!!? toivottavasti osaisitte auttaa.. kiitos etukäteen!
EDIT!voi vittujen kevät! kävin äsken piruuttani kattoon onko sielä jäähdytys nestettä, oon meinaa unohtanu kattoo sinne jonku 5 ajokerran aikana! kallistin ja kallistin ja kallistin kun osu ohjaustankotanko maahan ja tippaakaan ei näkyny
eli vika luultavasti johtuu siitä! ajoin eilen jonkun about 1-2tuntia ja se silloin jo kenkkuili vähän käynnistymisen kanssa. eli nyt kysymykseni on, että mitä vanhinkoa toi nesteen puute on voinut tonne tehdä???!! onko edessä oikeen mäntäsarjan tilaus?
periaatteessa kyllä, käytännössä varmaankin..