KTM SX 125

aff3
Liittynyt:
20.11.2007 19:55

ViestiKirjoittanut aff3 » 13.7.2009 12:27

sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä :D


Et tainnukaa ite olla noissa kuvissa mitä tonne laitoit.. Vai meinasitko vaan et toi pyörä on sulle uus??!!
sebuRanta
Pyörä:
Yamaha YZF-R125
Paikkakunta:
akaa
Liittynyt:
2.4.2009 21:34

ViestiKirjoittanut sebuRanta » 13.7.2009 12:30

aff3 kirjoitti:
sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä :D


Et tainnukaa ite olla noissa kuvissa mitä tonne laitoit.. Vai meinasitko vaan et toi pyörä on sulle uus??!!



ei se siis ihan ihan uus oo se on 2006 vuoden malli. ja olen niissä kuvissa ihan itse
The future is here.
unppi
Paikkakunta:
never ending roadtrip
Liittynyt:
3.7.2004 0:22

ViestiKirjoittanut unppi » 13.7.2009 13:42

mitäs mäntiä suosittelette, vertex, prox, viseko tms? mikäs tuossa on originellinä
Lynkke
Pyörä:
ehkä joskus
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Lynkke » 13.7.2009 14:54

unppi kirjoitti:mitäs mäntiä suosittelette, vertex, prox, viseko tms? mikäs tuossa on originellinä

Vertex

Edit: tai ainaki exc:ssä joten luulen et myös sx:säs
jyyha
Pyörä:
Honda CR 125R
Paikkakunta:
hauho
Liittynyt:
29.4.2008 10:15

ViestiKirjoittanut jyyha » 14.7.2009 9:01

jamperi kirjoitti:
jyyha kirjoitti:
Enso kirjoitti:
jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista.. :)

Muistitko laittaa pakoaukonsäätimen haarukan oikeaan kohtaan männänvaihdon yhteydessä?



Joo kyllä mä katoin että se meni sinne.


mulla olis sama ongelma just äsken, mutta tarkista tulppa ja sitte ne pultit mitkä on molemmin puolin pyttyä ne mustat. löysäsin niitä varttikierroksen että ne ei oo ihan kiinni asti ja sitte vaan se varmistuslevy ja pultti kunnolla kiinni. Mulla ainaki rupes näillä keinoilla pelittämään :)
on se vaan hieno fiilis!! Tänään ajamaan lähes 1kk tauon jälkeen :seko:


nyt sain pyörän toimiin. siin oli vikana että oli liian ohut pakoaukon säätimen tiiviste niin ei pääsy pakoaukko liikkuun. laitoin tupla tiivisteen niin kyllä rupes pelittään. on kyllä hyvä fiilis mennä pitkään aikaan ajaan. ;)
Sutii ja keulii.
unppi
Paikkakunta:
never ending roadtrip
Liittynyt:
3.7.2004 0:22

ViestiKirjoittanut unppi » 14.7.2009 13:49

lynkke kirjoitti:
unppi kirjoitti:mitäs mäntiä suosittelette, vertex, prox, viseko tms? mikäs tuossa on originellinä

Vertex

Edit: tai ainaki exc:ssä joten luulen et myös sx:säs


danke ! verteksiä hyllyyn

perhana vielä miljoonaa eri alatiivistettä, mikähä paksuus tuossa on vakion? ei mitää raamattuja mistä vois tutkailla :/
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 14.7.2009 13:57

Laita 0,5
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 20.7.2009 0:28

Mites usein näihin pitäis laittaa alakerran palikat vaihtoon? Harrastekäytössä siis.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 20.7.2009 13:16

Varmaan siinä joka kolmannella männänvaihtokerralla vois olla sopiva aika uusia myös kiertokanki, stefat, laakerit ja tiivisteet.
Suomto
Pyörä:
450f
Liittynyt:
4.2.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Suomto » 20.7.2009 16:36

Ja miksei samalla myös uusi kytkin- ja vetoakselin laakereita.
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 20.7.2009 19:30

Kotarissa luistaa kytkin..
Mulla oli siinä motulin 10W30 10€/litra öljyä..
Sit vaihoin uudet samanlaiset öljyt sisään, niin toimi vähän aikaa hyvin, mut nyt luistaa taas..
Voiko tota kytkintä säätää mitenkää, ku on nestekäyttöne?
Juspaa
Pyörä:
KTM 300 EXC, Beta rev-3
Liittynyt:
2.7.2007 16:38

ViestiKirjoittanut Juspaa » 20.7.2009 19:35

Pearl kirjoitti:Kotarissa luistaa kytkin..
Mulla oli siinä motulin 10W30 10€/litra öljyä..
Sit vaihoin uudet samanlaiset öljyt sisään, niin toimi vähän aikaa hyvin, mut nyt luistaa taas..
Voiko tota kytkintä säätää mitenkää, ku on nestekäyttöne?


Ite tarkistasin kytkinlevyt ekana jos se luistaa.
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 20.7.2009 19:38

Pearl kirjoitti:Kotarissa luistaa kytkin..
Mulla oli siinä motulin 10W30 10€/litra öljyä..
Sit vaihoin uudet samanlaiset öljyt sisään, niin toimi vähän aikaa hyvin, mut nyt luistaa taas..
Voiko tota kytkintä säätää mitenkää, ku on nestekäyttöne?

kyllä voi säätää
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 20.7.2009 19:57

Guuna#243 kirjoitti:
Pearl kirjoitti:Kotarissa luistaa kytkin..
Mulla oli siinä motulin 10W30 10€/litra öljyä..
Sit vaihoin uudet samanlaiset öljyt sisään, niin toimi vähän aikaa hyvin, mut nyt luistaa taas..
Voiko tota kytkintä säätää mitenkää, ku on nestekäyttöne?

kyllä voi säätää

...... Niin että miten?
Siinä kytkinkahvassa on se punanen säätöruuvi, mut se ei oikee auta, kun mun kytkinkahva on sillee vähä lohjennu, että se aukee ittekseen sinne ihan auki asti, käsisuojat tulee vastaan.
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 20.7.2009 20:09

Pearl kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:
Pearl kirjoitti:Kotarissa luistaa kytkin..
Mulla oli siinä motulin 10W30 10€/litra öljyä..
Sit vaihoin uudet samanlaiset öljyt sisään, niin toimi vähän aikaa hyvin, mut nyt luistaa taas..
Voiko tota kytkintä säätää mitenkää, ku on nestekäyttöne?

kyllä voi säätää

...... Niin että miten?
Siinä kytkinkahvassa on se punanen säätöruuvi, mut se ei oikee auta, kun mun kytkinkahva on sillee vähä lohjennu, että se aukee ittekseen sinne ihan auki asti, käsisuojat tulee vastaan.

sinäpä sen sanoit
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen