KTM EXC 125

erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 4.12.2005 0:01

Noh voihan sitä kävästä koittamas onnea :D
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 4.12.2005 0:19

no et noilla vanteilla. mut iha sama mulle. Tuskin täälä kukaan on asentanu crossipyöräänsä vilkkuja, eli vastausta ei välttämättä löydy...
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 4.12.2005 0:20

Njoo, mut täällä on kyllä useemmin osaavaa porukkaa. Nyt on sitten kuva enskoillakin ;)
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 4.12.2005 0:22

Heti näyttää paremmalta :D .. Onko vilkut muka pakolliset?
Ice.T
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
22.3.2004 21:52

ViestiKirjoittanut Ice.T » 4.12.2005 0:36

vilkut on pakolliset... ja pelit molemmilla puolilla.... et muista seki... ja laita joku kolmenmetrin takaläppä niin katsastusmies on onnellinen..
erkhart
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
11.3.2003 21:46

ViestiKirjoittanut erkhart » 4.12.2005 1:12

peilit on, käyttämättömät itseasiassa :D ja uusi ketjusuoja sun muut ollu kiinni vaan uutena sit otettu pois. Löytyy myös se metrin takalippa kunnon lampulla.
Ice.T
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
22.3.2004 21:52

ViestiKirjoittanut Ice.T » 4.12.2005 15:16

no sittenhän on asiat kunnossa...
superlon
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
13.6.2005 1:02

ViestiKirjoittanut superlon » 20.12.2005 0:06

onko se malli jonka saa rekisteriin ja sit se kisaversio muuten täysin samanlaisia, mutta katuvehkeestä löytyy vilkut,valot yms.. ja varmaan kurit putkesta?
paljos noi painaa? Ja saako noit supermotoina?
Ceriffi
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 20.12.2005 0:15

Siis se versio minkä saa rekisteriin niin on tietääkseni täysin sama versio millä ajetaan kilpaa enduroa, Paitsi kuristukset tietenki löytyy tästä reksteröidystä versiosta, ja vilkkuja ja valoja ei varmaa paljoa endurossa tartte.:-)
Jos vertasit sx:ään niin siitä se eroaa sitten monella tavalla, kuten putki, vaihteisto, säädöt, jousitus, sähköt ym.
Ja exc:tä saa supermotona myös.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 20.12.2005 0:19

Ei mitään eroa, enskakuskeilla on vaan tapana repiä turhat hilppeet pois pyöristänsä. Tehoilla ei ole myöskään mitään eroa, saa sen katsastettua minkä tehoikseksi vaan. Kortin se vaan vaatii.
Juuei siisjoo.
Juuzotti
Paikkakunta:
Tammerfors
Liittynyt:
15.9.2004 20:41

ViestiKirjoittanut Juuzotti » 20.12.2005 15:52

Mites porukka yleensä pesee / hoitaa tota ilmanputsaria... Ja koska se olis hyvä vaihtaa uuteen? :S
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 20.12.2005 18:12

http://www.motocross.com/s/admin/pagese ... ge&id=1689 Se kannattaa vaihtaa uuteen sillon kun se on rikki.
Juuzotti
Paikkakunta:
Tammerfors
Liittynyt:
15.9.2004 20:41

ViestiKirjoittanut Juuzotti » 20.12.2005 18:33

Kiitoksia! Oli hyvät ohjeet, nyt vaan kesää odottaan...:D
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 21.12.2005 0:27

Mitään kesää pidä odotella. Enskanastat vanteille ja katukumit kierrätykseen. ;- )
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 29.12.2005 6:37

Motul kirjoitti:Mitään kesää pidä odotella. Enskanastat vanteille ja katukumit kierrätykseen. ;- )
Eihän nää mitään uskalla pelkää että kaatuu ja tulee naarmuja. Ne tykkää vaan burnata asfalttia.