kuvia ei valitettavasti itsellä oo mutta siis kaverilla on tuolta teipit ja sen pyörän oon iha livenä nähny eikä ole hullumpi näky..
OA243 kirjoitti:Jos ei tollasta tietoa saa selville niin kannattaa ehkä harkita vielä uudestaan sitä kamojen ostoa englanninkieliseltä sivulta. Toi paikka näyttäs olevan jenkeissä. Ja nieminen-racing, on vaan sellasia ajokamoja esim.lasit, mitä ei oo välillä mitään järkeä ostaa Suomesta. Kilpaileminen on suomalaisille liikkeille mahdotonta kun ei saada tuotetta ostettua sisään siihen hintaan mihin toinen liike myy ulos. Ja kyllähän sitä pitäis kotimaisia prätkäliikkeitä tukea, mutta jos mä saan tuotteen puoleen hintaan briteistä tilaamalla, niin kyllä tällä budjetilla sen sieltä ostan.
OA243 kirjoitti:No mun mielestä 50€ peruslaseista on aika paljon. Otat esimerkiks yhdet peruslinssillä, yhdet roll offilla ja yhdet varalasit, niin sulla on äkkiä 200€ kiinni laseissa + rullissa ja repäreissä. Oakleyn O Framet esimerkiks oli vielä keväällä CRC:llä n.20€, Pyörässä ja Mopossa 50€. Repärit vastaavasti 6€ ja 30€. Starttilukko keulaan dirtbikebitzillä 30€, Suomessa taitaa halvin olla 60€+. Aika vähän mä ulkomailta kumminkin ostan, meinaa olla että tota tavaraa tulee ostettua vuodessa kumminkin paljon ja kun keskittää ostoksia niin saa alennusta ja seuraavaks se ulkomailta ostaminen ei ookaan niin kauheesti halvempaa.