Jarnov: Tuo kaasuvaijeriongelma huomioiden tuloshan oli tosi hyvä. Ilman sitä olisit ollut varmasti vielä huomattavasti korkeammallakin. Kyllä sillä Shinellä näyttää kerkeävän, vaikka tuollakin oli periaatteessa käsittääkseni aika nopeata ja jouhevaa pätkää, eikä mitään ihan hidasta puunkiertoa.
Kannaisi varmaan yrittää etsiä jonkun muun laitteen parempi kaasuvaijeri, joka tuohon sopisi. En ole katsonut, mutta tuntuu siltä, että tuossa originaalivaijerissa ei ole vaijeria vasten muovi/teflon, vaan metallipunos. Se ei ole hyvin öljyttynäkään kovin herkkä ja kuluttaa vaijeria nopeammin. Ongelmapaikka on helposti heti se kaasarista lähtö, kun vaijerin on lähdettävä siitä heti mutkalle ja vaijerin kuoren pään ja luistikannen holtin välys on vakiona väljä, jolloin vaijeri lähtee siitä heti vinoon ja se paikka hankaa vaijeria pahasti. Tuossa kannattaakin se välys ottaa pois vaikka eristysnauhalla tai jollakin. Tällöin saa vaijerin lähtemään suoraan ylöspäin kaasarista ja se mutka tulee kokonaan vaijeriin eikä osittain siihen kaasarin ja vaijerin liitoskohtaan.