trolli69 kirjoitti:Onko kellään tietoo,löytyykö tohon 125 kx vm 93 isompaa mäntää kun toi 53,97? ei ole kyl vielä ajettu kun 10h vaihdon jälkeen,mut tuntuu jotenkin tehottomalta.Tarkotus rempata se talven pimeinä iltoina.Meillä on toinen vm 90 mikä menee ihan eri malliin.Vai johtuuko vaan ihan jostain muusta.
imafinland kirjoitti:Mikähän 07- vuoden KXF250 tuli kun säädin venttiilit ja vaihdoin koon pienemmät suuttimet, ekalla käynnistyksellä kun lämmittlin ja painoin kaasua sammu muutama kerra, sitte avasin seosruuvia ja kokeilin ryypyllä kävi nätisti 10 sekuntia, heti kaasuun koskiessa otti kierroksia mutta yhtäkkiä NAKS ääni ja pyörä sammuiEikä sen jälkeen millään meinannut käyntiin, ei edes horähtäny
Marsus89 kirjoitti:imafinland kirjoitti:Mikähän 07- vuoden KXF250 tuli kun säädin venttiilit ja vaihdoin koon pienemmät suuttimet, ekalla käynnistyksellä kun lämmittlin ja painoin kaasua sammu muutama kerra, sitte avasin seosruuvia ja kokeilin ryypyllä kävi nätisti 10 sekuntia, heti kaasuun koskiessa otti kierroksia mutta yhtäkkiä NAKS ääni ja pyörä sammuiEikä sen jälkeen millään meinannut käyntiin, ei edes horähtäny
Naks kuulu kaverin pikkunelari jammussakin, nokkaketju meni poikki.
imafinland kirjoitti:Onko mahollista että omassa -07 kx250f ois se automaattine puolipuristi jumissa? Tosi raskas polkasta käyntii ku kattonu muutaman muun pikkunelarin käynnistykse seo niiku piikin polkasis ei näytä juurikaa vastaa pistävän