Husqvarna wr-keskustelua

RikuRuotsa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
24.10.2004 19:12

ViestiKirjoittanut RikuRuotsa » 31.5.2006 23:34

Ei millää oo 40hp ku ku ei piikkisist crosseistakaa lähe niin paljoo. Sori vaa. Elämä on. Ja täytyy viel sanoo et tehon määrä riippuu siit mist se on mitattu.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 31.5.2006 23:46

eikös isoista nelareista lähe takanakilta vähä päälle 40 pollee vakiona? täällä on yks kaveri jolla on kovalaisen vanha pyörä ja vähä kutiteltuna lähtee 60 hummaa ;)
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 1.6.2006 8:04

Tossa eilen tuli nyt pieni kammo oikeastaan polliisia kohttan kun on tottunut että eivät täällä päin pyöri, mutta kylläpä nykyään pyörii ja ajattelin sitten olla nössö ja kehittää jonkin näkösen kierros rajottimen täys tehoseen husseen, jottei tarttee heistä sitten ressata, eli pitääkö paikkansa että kierros rajoitin sekoittaisi sytytyksen tai jotain muuta? Onko jolla kulla tietoa jotain halpaa/helpposti asennettavaa rajoitinta? Ihan perus kytkimellä toimiva riittäisi...

Ps. ei voi mitään jos on nössö, mutta säästyypä rahaa kun ei tarttee joka vkloppun jälkeen viedä pyörää katsastukseen...
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 1.6.2006 9:09

LOL piikkipuolelle tai jonnekki bombberssipuolelle mars :D
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 1.6.2006 10:51

plank kirjoitti:täällä on yks kaveri jolla on kovalaisen vanha pyörä ja vähä kutiteltuna lähtee 60 hummaa ;)


Onks Kovalaisen pitänyt ajaa tällä jäärataa, vai mikä pyörä tää on?
miksu-
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.5.2004 18:22

ViestiKirjoittanut miksu- » 1.6.2006 13:56

Joku on varmaan avannut kytkinkopan? Pitääkö siitä saakeli ottaa jäähytysnesteetkin pois kun sen avaa?
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 1.6.2006 15:10

Eroaako vm. 2000 ja uudemmat pyörät koneellisesti paljonkin toisistaan ? Onko vm. 2000 wr kannattava ostos enduroa alottelevalle, kyseisestä yksilöstä on pinnoitettu pytty sun muuta.
E: niin ja miten tollaseen 2000 pyörään saa osia ja pyörähän on siis 125, sori huonot selostukseni.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 1.6.2006 16:02

a.c.e kirjoitti:
plank kirjoitti:täällä on yks kaveri jolla on kovalaisen vanha pyörä ja vähä kutiteltuna lähtee 60 hummaa ;)


Onks Kovalaisen pitänyt ajaa tällä jäärataa, vai mikä pyörä tää on?


melki samanlainen millä ahola nyt ajelee. enempää en kyselly, mut melko tykiltä vaikutti :-D
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 1.6.2006 17:53

MiikkaeS kirjoitti:LOL piikkipuolelle tai jonnekki bombberssipuolelle mars :D


LOL LOL ei vaan tänne... ajattelin että täältä vois saada vähän asiallisempia vastauksia ja vielä lisäksi sellaisia, missä olisi varmaa tietoa, mutta olin väärässä.

Ps. jos en aijaisi enskaa, niin miksi edes olisin tällä palstalla?
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 1.6.2006 18:01

Mutta, rajoittimet ei kuulu enduroon?
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 1.6.2006 18:32

Ja eihän niitä kadullakaan tarvitse. Oot siirtymällä katos joka kerta :P Okei ei nyt ihan noin mutta turha mennä säheltää jotain. Hajoo vaan laite alle. Ikävää korjailla.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 1.6.2006 20:16

Hajoo sytkävehkeet entistä nopeemmin siitä hussestas jos jonku sytkärajottimen laitat, jos poliisi pysäyttää ni työnnä vaikka banaani putkeen.
z@m1
Pyörä:
exc 525
Paikkakunta:
Piikkiö
Liittynyt:
18.9.2004 22:45

ViestiKirjoittanut z@m1 » 1.6.2006 22:37

Olisko jollain myydä sylinteriä? saa olla leikannu...
EDIT: pitäis olla yli -97vm
Viimeksi muokannut z@m1 päivämäärä 1.6.2006 23:18, muokattu yhteensä 1 kerran
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 1.6.2006 22:55

1080 kirjoitti:Eroaako vm. 2000 ja uudemmat pyörät koneellisesti paljonkin toisistaan ? Onko vm. 2000 wr kannattava ostos enduroa alottelevalle, kyseisestä yksilöstä on pinnoitettu pytty sun muuta.
E: niin ja miten tollaseen 2000 pyörään saa osia ja pyörähän on siis 125, sori huonot selostukseni.

Sori kun laitan uudestaan, mutta eikö kukaan tiedä ?
Joo "pitäis soittaa maahantuojalle." No mutta kun maahan tuoja ei vastaa :D
Futari
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
3.9.2005 0:00

ViestiKirjoittanut Futari » 1.6.2006 23:43

Tota onkos näis tehoputkis kovasti eroo vakioo? tuskin kovia tehoeroja löytyy, mutta mites muuttuu tehoalue, nostaako ylös ja jääkö hyvät alaväännöt? piikki varmaan vähän repivämmäks tulee myös. Ja onko noilla "tehoputki" merkeillä eroja paljookaa toisiinsa? On meinaa hemmetinmoinen hintaero esim Rinolla ja crd:llä.