KTM GS-Keskustelua :)

faidros
Liittynyt:
23.5.2005 9:49

ViestiKirjoittanut faidros » 31.3.2008 11:43

öö2 kirjoitti:niin ja käykö -86 sylinteri 84.? kellään tietoa


Sellaista muistelen että 250cc Ktm:n kone olisi uudistunut aika lailla vuonna -87. 85 ja 86 oli muistaakseni samanlaisia. 84:stä en osaa ihan varmasti sanoa. Löytyy edullisesti jotain -85? 250 Ktm osaa lähinnä moottoriin ja vaihteistoon. Ei ole sylinteriä. Laita privaa jos kiinnostaa.
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 31.3.2008 16:32

-86 tuli pakoaukonsäädin kylkeen. Sulla sitä ei pitäisi olla.
öö2
Pyörä:
Suzuki Rm 250
Paikkakunta:
Pöytyä, Riihikoski
Liittynyt:
8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut öö2 » 31.3.2008 21:22

kampiakselit o kai samoja ettei ne oo pahemmin muuttunu 85 ja 86 84:see verrattuna.?
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 31.3.2008 21:53

Jos iskusuhde on eri niin silloin kampiakselikin on erilainen.
öö2
Pyörä:
Suzuki Rm 250
Paikkakunta:
Pöytyä, Riihikoski
Liittynyt:
8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut öö2 » 31.3.2008 22:04

tuli muuten mieleen että eihän tossa Katoominkaan -86 oo pako aukon säädintä vielä... jostain kattelin k.kanki sarjaa ni siinä oli vm merkinnä kohtaa "-89" ni eikös se sit pitäs käyä vai onko se kampiakseli jotebnki erilainen.?:DD
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 31.3.2008 22:22

No jos sulla on poraus 72mm ja noissa uudemmissa 67,5mm, niin mitäs luulet onko iskusuhde ja kampura eri?
öö2
Pyörä:
Suzuki Rm 250
Paikkakunta:
Pöytyä, Riihikoski
Liittynyt:
8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut öö2 » 31.3.2008 22:44

no joo varmistin nyt vain ku ei o kokemusta näistä.. :D voi perC tulee kalliiks :<
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 1.4.2008 6:30

Niinhän se noissa vanhemmissa peleissä tahtoo olla. Mutta kun kerran alkaa tekemään, niin tekee sitten kunnolla ja ajelee vaan hyvin nätisti niin ei laukea käsiin. Jonkunhan niitä vanhojakin täytyy entisöidä.
öö2
Pyörä:
Suzuki Rm 250
Paikkakunta:
Pöytyä, Riihikoski
Liittynyt:
8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittanut öö2 » 1.4.2008 12:41

joo aattelinki et ku koneen ava ni stefat ja laakerit ja kytkin kruunun vaihtaa ku kruunusta lohjennu joskus pala ja sit se kiertokanki.. toi sylintetrin kans saa kikkailla aika lailla ku toi o pinnotettu ni pitää 71.94mm männäl porata ku ei too uudemma malli sylkkä kerran sovi :(
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 1.4.2008 17:17

Ei jaksa koko voorumia ettiä läpi.. niin mistä sais helpoiten valot vedettyä?.. tai onko kellään edes sähkökaaviota?. olis kiva saada valot pelaan niin viittis mennä kylille ajeleen..
ktmracing90
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
1.11.2006 18:45

ViestiKirjoittanut ktmracing90 » 1.4.2008 19:42

Tietäsköhän joku mikä on 125 GS:än vakio suutin? Vm. 94?
aPS
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.9.2002 22:30

ViestiKirjoittanut aPS » 5.4.2008 11:02

viisaat valistakoon: onko vm89 MX / GS 125 sylintereissä eroa? käykö päikseen? entäs lohkot?

E: tai sitten GS:n sisuskalujen sopivuus MX:n lohkoihin ? ja edelleen molemmissa vm 89
okke
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 5.4.2008 14:42

Sylinterit käy keskenään, lohkoista en sano muuta kuin että eri välitykset siellä on.
aPS
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.9.2002 22:30

ViestiKirjoittanut aPS » 5.4.2008 15:13

joops. tossa nykysessä koneessa on kyllä sisuskalut ehjinä mutta lohkot on eriparia ja muutenkin paloja lohkeillu ni taitanee kyllä nuo mx:n lohkotkin lähteä mukaan sylinterin kanssa tuskinpa on niin paljon eroa kyseisissä osissa
okke
ktmracing90
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
1.11.2006 18:45

ViestiKirjoittanut ktmracing90 » 6.4.2008 19:45

Saakohan mistään enää 125 GS:än kytkinakselin laakeria?