luistimen jousi ja kaikki muut on kunnossa. Mutta Joo siinä kohossa oli sellasta jää hilettä. Eli kai ne säädöt on sitten päin persettä pitää huomenna kipasta hakemassa kourallinen suuttimia ja polttoaineen jään estoa niin eiköhän pelit taas rupee laulaan kunnolla.Oretna kirjoitti:Oisko vaikka säädöt vituillaan. Kääasariin kertyy vähän jäätä ja hirttää kiinni. Tai sit se käy liian kylmänä.
Joo mulla oli kanssa sama juttu mutta oleks ihan varma ettei se neula ole hiukan vino ja kulunut keskeltä? Mä vaihdoin piikkiseen neulan niin alko pelittää eikä hirttäny kiinni mut kokeile ny kaikkia konsteja.Henkka17 kirjoitti:luistimen jousi ja kaikki muut on kunnossa. Mutta Joo siinä kohossa oli sellasta jää hilettä. Eli kai ne säädöt on sitten päin persettä pitää huomenna kipasta hakemassa kourallinen suuttimia ja polttoaineen jään estoa niin eiköhän pelit taas rupee laulaan kunnolla.Oretna kirjoitti:Oisko vaikka säädöt vituillaan. Kääasariin kertyy vähän jäätä ja hirttää kiinni. Tai sit se käy liian kylmänä.
jep en oo sitä neulan suoruutta kattonu voi olla että se vähän vinossa on. Vois mennä heti talliin kattomaan.Keijo-crossi kirjoitti:Joo mulla oli kanssa sama juttu mutta oleks ihan varma ettei se neula ole hiukan vino ja kulunut keskeltä? Mä vaihdoin piikkiseen neulan niin alko pelittää eikä hirttäny kiinni mut kokeile ny kaikkia konsteja.Henkka17 kirjoitti:luistimen jousi ja kaikki muut on kunnossa. Mutta Joo siinä kohossa oli sellasta jää hilettä. Eli kai ne säädöt on sitten päin persettä pitää huomenna kipasta hakemassa kourallinen suuttimia ja polttoaineen jään estoa niin eiköhän pelit taas rupee laulaan kunnolla.Oretna kirjoitti:Oisko vaikka säädöt vituillaan. Kääasariin kertyy vähän jäätä ja hirttää kiinni. Tai sit se käy liian kylmänä.
Joo en tie näkyykö sitä ihan silmällä mutta kyl senkin kannattaa ostaa varmuuden vuoks eiks se o joku 10-20e ja epäilen kyl et toi jäähile homma vaikuttaa kans eli säädöt uusiks.Henkka17 kirjoitti:jep en oo sitä neulan suoruutta kattonu voi olla että se vähän vinossa on. Vois mennä heti talliin kattomaan.Keijo-crossi kirjoitti:Joo mulla oli kanssa sama juttu mutta oleks ihan varma ettei se neula ole hiukan vino ja kulunut keskeltä? Mä vaihdoin piikkiseen neulan niin alko pelittää eikä hirttäny kiinni mut kokeile ny kaikkia konsteja.Henkka17 kirjoitti:luistimen jousi ja kaikki muut on kunnossa. Mutta Joo siinä kohossa oli sellasta jää hilettä. Eli kai ne säädöt on sitten päin persettä pitää huomenna kipasta hakemassa kourallinen suuttimia ja polttoaineen jään estoa niin eiköhän pelit taas rupee laulaan kunnolla.Oretna kirjoitti:Oisko vaikka säädöt vituillaan. Kääasariin kertyy vähän jäätä ja hirttää kiinni. Tai sit se käy liian kylmänä.