No nimenomaan. Rosteri ja alumiini on ainakin ihan out enskakäytössä, ne puree kiviin kuin tauti, mutta vieläpä juuriinkin jonkin verran. Sit märällä kelillä kun jää jupeen johkin tukkiin ja juureen niin kiittää kyllä polyeteleeniä. Se on siis suksipohjamatskua, eli myös kimmoisaa, eikä napsahda pakkasellakaan halki. Helpoimmasta päästä muotoilla ja kantsii laittaa alkaan heti pakarin alapuolelta (5-10cm riippuen lähteekö putki mistä/paljonko tahteja) aina jalkatappien kohdalle asti tai oikeastaan sinne alapoikkipalkkiin runkoa.
Klemmareilla kiinni ja pikku lisävaivalla muotoilee taakse pikakiinnitys-"kynnen" ulottumaan relusti sen poikkipalkin päälle. Neljäs pyörä em. ratkasulla ja ei lommon lommoo runkoputkissa, eikä muutakaan rikki. Ja tuommonen puolen metrin siivu 6mm levyä kestä hyvin taivuttaa sen verran, että saa taka(pika)kiinnityksen pois paikaltaan ja takaisin irroittamatta kelmmareita etupäästä. Joka taas on tärkeää siksi, ettei mutaa ja etnekin talvella jäätä saa sieltä koneen ja panssarin välistä pois ellei saa takapäätä irti.