Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

Eetu96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.6.2007 20:01

ViestiKirjoittanut Eetu96 » 29.12.2007 19:19

Jiipee-Fin kirjoitti:Onkos tietoa näistä vanhemmista ceeärristä.
Vuosimalli esim 85-90
miten toimii?
kestääkö?

Ton ikäsissä alkaa kaikki osat olla jo finaalissa, joten varaudu rahan menoon. Ja varaosien hankkiminenkaan ei ole helppoa.
Mulla on meinaan ollu tossa korjaus/entisöinti projektina CR250 vm-87. Härpäke makso 500e ja sen kunnostamiseen meni ~1400e. Nyt täytyy vaan toivoa että
saan sen myytyä 2600e huomenna. Kaikki on jo sovittu etukäteen ja ostaja on käyny pari kertaa tesmimässä sitä.
Cr on mun käsityksen mukaan tekniikaltaan todella kestävä.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 29.12.2007 22:28

Eetu96 kirjoitti:CR250 vm-87......Nyt täytyy vaan toivoa että
saan sen myytyä 2600e huomenna.


Onko tää jo joku museopeli/keräilyharvinaisuus kun noin helevatan kallis on? "Ei se oo tyhmä kun..." jne. mut kyllä pitää olla ihan jäätävän rakastunu tohon vuosimalliin. Ite ostaisin samaan rahaan 10 vuotta uudemman.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
Eetu96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.6.2007 20:01

ViestiKirjoittanut Eetu96 » 30.12.2007 1:23

JayDaddy kirjoitti:
Eetu96 kirjoitti:CR250 vm-87......Nyt täytyy vaan toivoa että
saan sen myytyä 2600e huomenna.


Onko tää jo joku museopeli/keräilyharvinaisuus kun noin helevatan kallis on? "Ei se oo tyhmä kun..." jne. mut kyllä pitää olla ihan jäätävän rakastunu tohon vuosimalliin. Ite ostaisin samaan rahaan 10 vuotta uudemman.

Moni 10-15 vuotta uudempi peli saattaa olla huonommassa kunnossa kun toi mun Cr. Tossa on kaikki mahdollinen käyty läpi. Kaikki vanhat osat on tallella ja kaikista uusista osista on kuitit.
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 30.12.2007 1:42

Eetu96 kirjoitti:
JayDaddy kirjoitti:
Eetu96 kirjoitti:CR250 vm-87......Nyt täytyy vaan toivoa että
saan sen myytyä 2600e huomenna.


Onko tää jo joku museopeli/keräilyharvinaisuus kun noin helevatan kallis on? "Ei se oo tyhmä kun..." jne. mut kyllä pitää olla ihan jäätävän rakastunu tohon vuosimalliin. Ite ostaisin samaan rahaan 10 vuotta uudemman.

Moni 10-15 vuotta uudempi peli saattaa olla huonommassa kunnossa kun toi mun Cr. Tossa on kaikki mahdollinen käyty läpi. Kaikki vanhat osat on tallella ja kaikista uusista osista on kuitit.


Elämä on. Jos vaihdan kaikki osat mun nykyiseen 10v ranskalaiseen autoon, saanko siitä 10000¤? Vai sen saman 2000¤, joka on päivän hinta.?
Allekirjoitus poistettu. *****
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 30.12.2007 1:59

näinhän se asia menee...

asia on taas toinen jos on kyse 1920 luvun vehkeestä mutta noita 80luvun pyöriäkun on aika paljon...

ei siinä itekkii rakennan kyl cr 125 rungoltaa 90 mut muut osat 94 ja rahaa menee, mut pyörä on katukilvissä ja suht harvinainen kadulla...
joonas
zetka
Pyörä:
Honda cr
Paikkakunta:
virtasalmi
Liittynyt:
24.7.2007 11:29

ViestiKirjoittanut zetka » 30.12.2007 16:35

Jiipee-Fin kirjoitti:Onkos tietoa näistä vanhemmista ceeärristä.
Vuosimalli esim 85-90
miten toimii?
kestääkö?
kyllä itelläni kestänyt cr 80 92,mitä nyt kulutus osia(mäntä,yms)
McInen
Pyörä:
Ducati ST2, Honda CRF450-06
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
4.2.2003 19:56

ViestiKirjoittanut McInen » 30.12.2007 17:04

Onko porukalla ollut vertexin mäntiä Piikkisessä CR:ssä ja miten on pelannut? Onko siinä pakopuolella pieniä voitelureikiä ja tartteeko se niitä?
V-2
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 30.12.2007 18:15

Kyllä mä aina porailin pakopuolelle 2kpl millin reikiä cr:ssä. Tiedä sitten auttaako ne tällaisen välikaasu-kuskin ajeluissa mitään. Varmasti enemmän hyödyttää niitä kenen vehkeet laulaa hoosiannaa kokoajan ja pelit käy lämpösenä.
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 31.12.2007 3:13

Onko cr 125:ssa yksi vai kaksirenkainen mäntä?
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 31.12.2007 8:16

everton kirjoitti:Kyllä mä aina porailin pakopuolelle 2kpl millin reikiä cr:ssä. Tiedä sitten auttaako ne tällaisen välikaasu-kuskin ajeluissa mitään. Varmasti enemmän hyödyttää niitä kenen vehkeet laulaa hoosiannaa kokoajan ja pelit käy lämpösenä.


Kannattaa porata. Mäntä paikalleen, pakoaukosta tussilla merkit, siis leveyssuunnassa, mihin poraa. En tiedä miten leveä pakokangas cr:ssä on, mutta mulla se oli varmaan alle millin hussessa, ja hyvin kesti, kun porasi nuo reiät.
Allekirjoitus poistettu. *****
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 31.12.2007 18:19

_RoTaX_ kirjoitti:kuinka paljon on cr80 maksimi kierrokset?


Ei oo ihan varmaa tietoa, mutta eiköhän se 13000-15000 kierrä. Korjatkaa taas jos meni väärin.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 31.12.2007 18:23

Hyvä jos kiertää edes tuon 13000. Ei ne nyt mitään kartinkikoneita ole.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 5.1.2008 15:03

tuli muute mielee ku otin noi mun sähköt irti nii olisko niitä pitäny merkata jotenkii et mis kohas se oli vai onks se ns. tehdas asetus paras johon löytyy merkinnät vakiona?

tietoo?
joonas
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 7.1.2008 21:09

jonttu` kirjoitti:tuli muute mielee ku otin noi mun sähköt irti nii olisko niitä pitäny merkata jotenkii et mis kohas se oli vai onks se ns. tehdas asetus paras johon löytyy merkinnät vakiona?

tietoo?


tietoo kellää?
joonas
husseman
Liittynyt:
5.7.2007 22:19

ViestiKirjoittanut husseman » 9.1.2008 23:04

Mitä öljyä käytetään CR:n vaihteistoon(10w-30?) ja kuinka paljo laitetaan?
Entä sitte minkälaista seosta ootte käyttäny keulan öljyissä talvella jäärata-ajossa(2,5w vai 5w?) ja kuinka paljo sinneki laitetaan?
Ja sattuisko joltain löytyyn ylimäärästä etutolpan alapään metallista kierretulppaa? Halkaisija n. 3cm.

Kyseessä CR 125 -99