Tupperi kirjoitti:Oottekos löytäny käynnistyspoljinta mistään tarvike osana tai muuten halvemmalla vai joutuuko hommaamaan alkuperäisen 92€ ryöstöhintaan kulunu sen verran väljäks että kääntyilee ajaessa itekseen "polkasu-asentoon"
ripetsu kirjoitti:itse vaihoin vaan isomman kuulan ja vähän porasin sitä koloa mihin kuula asettuu isommaks ja jousta venytin tiukammella niin tuli kuin uusi, jos jotain tuosta nyt tajusit..
Pearl kirjoitti:Mulla on ihan sama ongelma.
Tulee pikkuse hätä ku keulii ja alkaa vauhtia oleen sen 100 paremmalla puolella ja pitäs jarrua painaa niin se käynnistyspoljin tulee siihe häiritsee jarrujalan toimintaa.. Vois itekki tästä mennä purkamaan sitä -->
Osku19 kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on ihan sama ongelma.
Tulee pikkuse hätä ku keulii ja alkaa vauhtia oleen sen 100 paremmalla puolella ja pitäs jarrua painaa niin se käynnistyspoljin tulee siihe häiritsee jarrujalan toimintaa.. Vois itekki tästä mennä purkamaan sitä -->
6. vaihde kiekat tapissa? Ei oma piikkinen ainakaan koskaan tuntunut pahemmin huippuja ottavan, ehkä just sadan pintaan.
Pearl kirjoitti:Mulla on ihan sama ongelma.
Skeizei kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on ihan sama ongelma.
Eikös sun kotari menny 99.9 vai paljo se oli sigmaan
Juspaa kirjoitti:Skeizei kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on ihan sama ongelma.
Eikös sun kotari menny 99.9 vai paljo se oli sigmaan
Keuliessahan on luonnolisesti vähemmän kitkaa, kun eturengas ei kosketa maata ;P