plank kirjoitti:OT: Aiotko taas alkaa jankkaamaan?
Ei mua vituta yhtään tai ehkä se, että eilinen ajoreissu peruuntu...Ikää on kyl 17 v. eli sen puolesta oon nuori, mutta kuinka moni luulis kirjotusten perusteella, että neon olis vanhempi? Kaverin pääkoppa on kyl jääny 10-vuotiaan muksun tasolle. Nyt sit loppu mun OT.noen kirjoitti:heheheee. kyllä lasta vituttaa
suzuki_rm_250cc kirjoitti:elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?
VrPm kirjoitti:Voi jumal... Mitä vi*tua kyselet tuommosia jos omistat kyseisen pyörän!suzuki_rm_250cc kirjoitti:elikkä oonko liian nuorori ajamaan crossi pyörää ikäni 15v.250 kuutoinen pyörä kyseessä ja suzuki rm kokemusta on vain mopoilla ajosta eli onko tappo vehe?
Jani Virta kirjoitti:Moro!, tossa pääsi vähän 250 rämä kiljumaan elikkä kaasuhirtti ja huusi sitten siinä vähän aikaa, sain sammutettua-->vaihdoin tulpan koska vanha meni rikki noh sitten kävin pyörän hakemassa kaverilta pois kun oltiin ajamassa ajan pyörällä jonkuaikaa röpeltää kiihdytyksessä ja luulin että tulpassa tukosta no lämmitän sen seurauksella että pyörä kiertää enään 1500-->3500 ja lähtee vain kylmänä käyntiin elikkä olisiko pakoaukon säätimet jumissa?? tuli itselle mieleen tai sitten männänrengas jumissa/rikki?