jumetsap kirjoitti:YZ80 -87 männän koko 47-49mm ja 80cc PV 50-52mm. Eli ei oikein satu halkaisijat. Ei tuossa kannata muutenkaan säästää, ei se uusi mäntä nyt niin kallis ole.
Jarrupaloja löytyy (yllättäen) vaikka stormilta tai lähimmältä mp-myyjältä.
Niin ja sitten: männäntappi erikohdassa/ tapin ja männänlaen välimatka erilainen , helmat erilaiset, pv:een männässä ei ikkunaa(oikeassa kohdassa) ja painavampi jne. Ihan hirvittää lukea näitä juttuja. Jo sama asia kun jotkut jantterit työntää mopojensa sylkkiin Wisecoa
Toisekseen jos toi laite on timmi, niin malossin mäntä olisi kappaleina siellä alta aikayksikön, teoriassa jos mitat täsmäisivät. Malossin mäntä suunniteltu sellaisiin kiihtyvyyksin, mitä n.8hp lyhytiskusessa 74cc laitteessa saadaan, entäs pitempi iskuisessa 24,7hp(muistaakseni tossa -87) jossa huipputeho tulee lähes 12k rpm kierroksilla, ei aivan taida niitä kiihtyvyyksiä kestää.
Sitten vielä, malossin männänrenkaat alkavat lepattaa aivan liian aikaisessa vaiheessa.
Heittäkää romuttamolle tollaset paskat, jos ei ole varaa ja taitoa ylläpitää niiden kuntoa. Livenä aivan hirveää vierestä katsottavaa, kun joka paikasta väljällä max.10hp patentti kassarilla tyrkkii menemään. Ei heru rispektiä. Ostakaa kiinan minicrossi tollaseen tarkotukseen, sekin sopii paremmin tollaseen. Tai no ilohan noita on paskaksi ajaa joidenkin mielestä, mutta en tiedä onko järkeä sijoittaa kolmeneljäviissatkua laitteeseen, jolla saa sen pari tuntia ajettua joka paikka väljänä ja toimimattomana, ja ajoilosta tuskin tarvitsee puhua.