Yamaha YZ Topic

xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 21.2.2007 11:28

Nuille ilmanputsareille on iha oma topicki ei tarvi täällä väläytellä "HEI NIITÄ MUUTEN KUULUU PESTÄ YKS KISANEN KUSKI KERRAN KERTO!!1"
Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 21.2.2007 19:31

Kisakuskien neuvot rocks! Mulle kertoi yks kuski, että se ei ryyppää kuin lauantaina, koska rata on kiinni sunnuntaisin. Sunnuntaina sit sen eukko pesee putsarit maanantaiksi. Tästä tiedosta valaistuneena minäkin ryyppään lauantaisin, mut eukko ei vaan pese mun putsareita. PRKL!
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 21.2.2007 20:06

Onko Pate jammu löytynyt, sehän oli välillä hukassa?
---==[fuel]==---
Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 22.2.2007 12:15

fuelmx kirjoitti:Onko Pate jammu löytynyt, sehän oli välillä hukassa?


Ei se jammu ollut, vaan Rämä. Ei ole löytynyt, enkä oo jaksanu enää kysellä. Pitäs soittaa poliisilaitokselle ja kysyä missä mennään. Muutenki hommat tauolla, ku en talvisin aja. Mut nyt alkaa jo polttelemaan. Pyörää pitäis vielä huoltaa ja fiksailla, mut -30´c on vähän liikaa pihalla remppaamiseen :)
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
=Kesämies=
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
27.6.2006 19:34

ViestiKirjoittanut =Kesämies= » 24.2.2007 14:10

Mieleen tuli sellainen kysymys, että voiko vanhassa 80cc yz:ssa käyttää vaikka Malossin mopomäntää? :D Siis ihan tuollaisesta vanhasta rälläilypelistä on kyse ja pitäisi saada halvalla.
=Kesämies=
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
27.6.2006 19:34

ViestiKirjoittanut =Kesämies= » 24.2.2007 14:12

Mieleen tuli sellainen kysymys, että voiko vanhassa 80cc yz:ssa käyttää vaikka Malossin mopomäntää? :D Siis ihan tuollaisesta vanhasta rälläilypelistä on kyse ja pitäisi saada mäntä halvalla. Ai niin ja kyseessä siis pv:n malossi :D
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 24.2.2007 14:43

joo voi hyvinki.... :) jos ei mee heittämällä niin voihan sitä vähän soveltaa vaikka rälläkällä.... Tai kannattaa laittaa vakiosylinteristä mäntä niin pääsee se mäntä paremmin liikkuumaan siellä rossin sylinterissä ---> Enemmän tehoa ja kierroksia :)
=Kesämies=
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
27.6.2006 19:34

ViestiKirjoittanut =Kesämies= » 24.2.2007 15:15

Jos se Malossi juttu toimis niin tulisi ainakin pirun halvaksi :D Mistähän tuollaiseen yz 80cc -87 saisi jarrukengät eteen ja taakse? Käykö jonkun muun kengät ja jos käy niin minkä?
KOLBO
Pyörä:
RM 250 04
Paikkakunta:
OULU
Liittynyt:
26.7.2006 18:16

ViestiKirjoittanut KOLBO » 24.2.2007 15:31

No ei se ainakaan kestä :)
jumetsap
Liittynyt:
22.4.2005 11:45

ViestiKirjoittanut jumetsap » 24.2.2007 15:34

YZ80 -87 männän koko 47-49mm ja 80cc PV 50-52mm. Eli ei oikein satu halkaisijat. Ei tuossa kannata muutenkaan säästää, ei se uusi mäntä nyt niin kallis ole.

Jarrupaloja löytyy (yllättäen) vaikka stormilta tai lähimmältä mp-myyjältä.
Honda XR600R -92
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 24.2.2007 16:58

jumetsap kirjoitti:YZ80 -87 männän koko 47-49mm ja 80cc PV 50-52mm. Eli ei oikein satu halkaisijat. Ei tuossa kannata muutenkaan säästää, ei se uusi mäntä nyt niin kallis ole.

Jarrupaloja löytyy (yllättäen) vaikka stormilta tai lähimmältä mp-myyjältä.


Niin ja sitten: männäntappi erikohdassa/ tapin ja männänlaen välimatka erilainen , helmat erilaiset, pv:een männässä ei ikkunaa(oikeassa kohdassa) ja painavampi jne. Ihan hirvittää lukea näitä juttuja. Jo sama asia kun jotkut jantterit työntää mopojensa sylkkiin Wisecoa :D

Toisekseen jos toi laite on timmi, niin malossin mäntä olisi kappaleina siellä alta aikayksikön, teoriassa jos mitat täsmäisivät. Malossin mäntä suunniteltu sellaisiin kiihtyvyyksin, mitä n.8hp lyhytiskusessa 74cc laitteessa saadaan, entäs pitempi iskuisessa 24,7hp(muistaakseni tossa -87) jossa huipputeho tulee lähes 12k rpm kierroksilla, ei aivan taida niitä kiihtyvyyksiä kestää.

Sitten vielä, malossin männänrenkaat alkavat lepattaa aivan liian aikaisessa vaiheessa.

Heittäkää romuttamolle tollaset paskat, jos ei ole varaa ja taitoa ylläpitää niiden kuntoa. Livenä aivan hirveää vierestä katsottavaa, kun joka paikasta väljällä max.10hp patentti kassarilla tyrkkii menemään. Ei heru rispektiä. Ostakaa kiinan minicrossi tollaseen tarkotukseen, sekin sopii paremmin tollaseen. Tai no ilohan noita on paskaksi ajaa joidenkin mielestä, mutta en tiedä onko järkeä sijoittaa kolmeneljäviissatkua laitteeseen, jolla saa sen pari tuntia ajettua joka paikka väljänä ja toimimattomana, ja ajoilosta tuskin tarvitsee puhua.
=Kesämies=
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
27.6.2006 19:34

ViestiKirjoittanut =Kesämies= » 24.2.2007 21:31

SMRacing kirjoitti:
jumetsap kirjoitti:YZ80 -87 männän koko 47-49mm ja 80cc PV 50-52mm. Eli ei oikein satu halkaisijat. Ei tuossa kannata muutenkaan säästää, ei se uusi mäntä nyt niin kallis ole.

Jarrupaloja löytyy (yllättäen) vaikka stormilta tai lähimmältä mp-myyjältä.


Niin ja sitten: männäntappi erikohdassa/ tapin ja männänlaen välimatka erilainen , helmat erilaiset, pv:een männässä ei ikkunaa(oikeassa kohdassa) ja painavampi jne. Ihan hirvittää lukea näitä juttuja. Jo sama asia kun jotkut jantterit työntää mopojensa sylkkiin Wisecoa :D

Toisekseen jos toi laite on timmi, niin malossin mäntä olisi kappaleina siellä alta aikayksikön, teoriassa jos mitat täsmäisivät. Malossin mäntä suunniteltu sellaisiin kiihtyvyyksin, mitä n.8hp lyhytiskusessa 74cc laitteessa saadaan, entäs pitempi iskuisessa 24,7hp(muistaakseni tossa -87) jossa huipputeho tulee lähes 12k rpm kierroksilla, ei aivan taida niitä kiihtyvyyksiä kestää.

Sitten vielä, malossin männänrenkaat alkavat lepattaa aivan liian aikaisessa vaiheessa.

Heittäkää romuttamolle tollaset paskat, jos ei ole varaa ja taitoa ylläpitää niiden kuntoa. Livenä aivan hirveää vierestä katsottavaa, kun joka paikasta väljällä max.10hp patentti kassarilla tyrkkii menemään. Ei heru rispektiä. Ostakaa kiinan minicrossi tollaseen tarkotukseen, sekin sopii paremmin tollaseen. Tai no ilohan noita on paskaksi ajaa joidenkin mielestä, mutta en tiedä onko järkeä sijoittaa kolmeneljäviissatkua laitteeseen, jolla saa sen pari tuntia ajettua joka paikka väljänä ja toimimattomana, ja ajoilosta tuskin tarvitsee puhua.
Joo no sori jos suututin, mutta kyse oli VAIN päähänpistosta jonka sain. Halusin vain tietää onko mahdollista :D
Sawo
Pyörä:
Projektit Magnum X ja Tiger Aqua, ja Suzuki TS125 Sm
Paikkakunta:
Iden
Liittynyt:
15.5.2006 17:54

ViestiKirjoittanut Sawo » 25.2.2007 14:48

Mitenkäs, kun vaihdoin tohon Yziini jäähdytysnesteet, että pitääkö niille tehdä yhtään mitään, kuin laittaa ne vaan sinne säiliöön?
Tunturi Tiger g0es 21st century
Galleriaan!
TS-proju
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 25.2.2007 15:01

Puristelet letkuista kaiken ilman mikä lähtee, käytät vähänaikaa, annat jäähtyä ja lisäät sen verran nestettä mitä tarttee.
suzukiana
Pyörä:
Suzuki RM 125 -95
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
16.3.2006 23:45

ViestiKirjoittanut suzukiana » 27.2.2007 21:25

Mikähän mahtaa olla yzissä vikana ku kaasari alkaa kusemaan bensaa siitä kaasarin takana olevasta ylivuoto letkusta melkeen heti ku laittaa hanan auki? Voiskohan vika kohossa, jos se on taipunut ylös tai alaspäin tai jtn...?