KTM EXC 125

Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 5.1.2006 21:59

Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.
Joo ei siinä kerkee mitään tekeen sitte kun mennään niin sitte kans mennään. :D Muovia saa aina lisää.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 5.1.2006 23:22

Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.

Todelline mäkkaiveri olis painanu kytkintä, iha viksuahan se silti on heittää mopo lepikköön ja kattoo mitä tapahtuu, jos ei ole päässy viel niin pitkälle et uskaltais yrittää tota ensimmäistä..
Juuei siisjoo.
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 5.1.2006 23:26

Hyppyrin nokallahan siis on tooosi fiksua painaa kytkin pohjaan.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 5.1.2006 23:30

Kerro toki. Ei sitä mikään estä painamasta, varsinkaan jos se kaasu hirttää kiinni. Toki samalla voi lyödä päätänsä mäntyyn, jos ei pyöräänsä osaa huoltaa ajoissa.
Juuei siisjoo.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.1.2006 0:41

Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
i0ni
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
8.4.2004 18:21

ViestiKirjoittanut i0ni » 6.1.2006 1:14

Paljol myyt tossa kuosissa, eihä siit o ku muovia menny..
.infected09
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 6.1.2006 1:52

Se on vähän eri asia jos normaalisti hyppää pitkän pöydän tai portaan yli. Mietis lihavaruste vähän, mitä tapahtuu hypyn pituudelle kun laitat kytkimen pohjaan? Sen ohella että saat komeen takakorkeen. Lennät MELKEIN yli, molemmat päät pohjaa ja lähdet lanssilla sairaalaan. Se on "vähän" eri asia jos vauhtia on johonkin puoleen väliin niinkus meillä välikaasukuskeilla!
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 6.1.2006 1:53

Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.

Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?
Juuei siisjoo.
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 6.1.2006 3:10

SMK vei anat suustani.

Anna nokian poika jo olla, hävisit jo.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 6.1.2006 3:32

Juu, voitto kun voitto. Toisille se on pakkovoitto. Toiset taas eivät voi edes perustella kantaansa. Kuutio.
- Voidaan toki palata asiaan, kun ei vastaukset omiin pohjattomiin mielipiteisiin enää olekkaan niin mukavia.
Juuei siisjoo.
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 6.1.2006 3:56

Fleshgearin kannattaa ettiä Nokian seudun isoin pöytä ja nokalla laittaa kytkintä pohjaan. Ei tarvi tälläkään foorumilla vähään aikaan kuunnella juttujas ;) :D
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.1.2006 11:43

Joopa joo jospa ny sit pysytellään tässä enska aiheessa taas, mul on ny ihan sama kuka ny lentää sit hyppyreist ja millai.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 6.1.2006 13:08

Fleshgear kirjoitti:Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa..


Oh hoh, johan pomppas! Jätkä jää 3 kierroksella puoli kierrosta, eikä osaa edes keulaa huoltaa itse! Jo on noussu pissi päähän kun sai nastat itse renkaisiinsa!
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 6.1.2006 15:01

Huoh, miksi mun pitäis kirjottaa toi sama minkä SMK jo aikasemmin sanos toiseen kertaa; vai meniskö se sitten helpommin sun päähäs?

Herra on hyvä ja kokeilee joku kerta ajaa sieltä suosta radalle ja ottaa kunnon vauhdit isoon pöytään ja nokalla painaa kytkintä. Tuuppa sen jälkeen uudestaan kertomaan näkemykses asiasta.
Joni_
Liittynyt:
7.5.2005 22:06

ViestiKirjoittanut Joni_ » 6.1.2006 16:27

Fleshgear kirjoitti:
Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa :D Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.

Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?


Uuh jätkä osaa pumpata ilmassa jarrua!!1!!
Tuutsä opettaan mua joskus? :)