Joo ei siinä kerkee mitään tekeen sitte kun mennään niin sitte kans mennään. Muovia saa aina lisää.Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.
Keijo-crossi kirjoitti:Munkin 125 pyörä oli about samas kunnos kun kaasuhirtti hyppyriin enkä tajunnu irrottaa sarvist.
Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Fleshgear kirjoitti:Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa..
Fleshgear kirjoitti:Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?