Suzuki RM

VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 15.8.2007 22:59

Jani Virta kirjoitti:
Jani Virta kirjoitti:Moro!, tossa pääsi vähän 250 rämä kiljumaan elikkä kaasuhirtti ja huusi sitten siinä vähän aikaa, sain sammutettua-->vaihdoin tulpan koska vanha meni rikki noh sitten kävin pyörän hakemassa kaverilta pois kun oltiin ajamassa ajan pyörällä jonkuaikaa röpeltää kiihdytyksessä ja luulin että tulpassa tukosta no lämmitän sen seurauksella että pyörä kiertää enään 1500-->3500 ja lähtee vain kylmänä käyntiin elikkä olisiko pakoaukon säätimet jumissa?? tuli itselle mieleen tai sitten männänrengas jumissa/rikki?


Vastaisitte tohon ylhäällä olevaan kysymykseen ettekä trolleille:D
Onko oikeanlainen tulppa? Tsekkaapa vaikka ne pakoaukonsäätimet :)
galex
Liittynyt:
3.9.2006 16:40

ViestiKirjoittanut galex » 15.8.2007 23:26

Tahtoo muuten vähä joka raimo röpeltää aina josksus. En oo muissa pyörissä huomannu samaa ilmiöö niinkään paljon kun raimoissa
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 15.8.2007 23:36

No todennäkösemmin leikannu kiinni. Minkäs merkkistä konetta seuraavaksi alat väsätä TM:n runkoon vai joko kannattaa laittaa se oma kone iskuun?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 16.8.2007 8:32

huoh smk "tod.näk leipo kiinni" katottiin pyttyyn ei mitään jälkiä ja mäntä on kuin uusi, renkaatkin ovat ehjät, tulee mieleen entäs jos läpät on rikki?? voiko se aiheuttaa tuota, täytyy ne katsoa ja kipinän muuten antaa.

E= ja pakoaukon säätimet liikkuu herkästi!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 16.8.2007 8:34

SMK;-) kirjoitti:No todennäkösemmin leikannu kiinni. Minkäs merkkistä konetta seuraavaksi alat väsätä TM:n runkoon vai joko kannattaa laittaa se oma kone iskuun?


mä en kyllä luota tohon 125cc temmin koneeseen missään muussa ku sytkässä!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 16.8.2007 14:11

Meikäläisenkin suiza röpöttää hiukan alakiekoilla, mutta kun yläkierroksiin päästään, niin ei röpötyksestä tietoakaan..
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 16.8.2007 14:57

kozI kirjoitti:Meikäläisenkin suiza röpöttää hiukan alakiekoilla, mutta kun yläkierroksiin päästään, niin ei röpötyksestä tietoakaan..


Kaasarin säädöistä kiinni
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 16.8.2007 15:57

kozI kirjoitti:Meikäläisenkin suiza röpöttää hiukan alakiekoilla, mutta kun yläkierroksiin päästään, niin ei röpötyksestä tietoakaan..
Sama juttu minulla, ja kaasaria olen säätänyt, ei auttanut.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 16.8.2007 17:13

Ensin jää huutamaan, sitten ei enää kierrä. Mielenkiintoinen vika. Sitä en tiedä mitä sitten tekis jos läpät olis menny ihan säpäleiksi kerrasta. Mieluummin luottasin temmin piikkiin ;-)
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 16.8.2007 19:42

SMK;-) kirjoitti:Ensin jää huutamaan, sitten ei enää kierrä. Mielenkiintoinen vika. Sitä en tiedä mitä sitten tekis jos läpät olis menny ihan säpäleiksi kerrasta. Mieluummin luottasin temmin piikkiin ;-)


Temmin piikki ja piikki en luota siihen yhtään enempää ku suzukiin, ei tosta smk:stakaan ois uskonu et on tollanen mutta minkäs sille voi ku ajelee skytiimillä.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 16.8.2007 20:16

"et on tollanen"??? Mitähän mahdoit tarkoittaa? Anteeksi nyt hirveesti, että skaitiimillä ajelu sinun mielestäsi on sitten vienyt kyvyn analysoida sellaisiakin vikatilanteita mihin en ole ennenkään pystynyt...

Ihan selvennykseksi tuohon TM:n 125cc asiaan, TM:n 80-85-100-125 cc ovat kaikki olleet aina samalla alakerralla, laatikolla, etc. ja mitään sieltä et itse 200h ajolla rikki saanut. Männän kiinnileikkaaminen oli kiinni siitä, ettei kannentiivistettä ollut koko aikana vaihdettu kertaakaan. Joten en voi missään tapauksessa pitää sitä epäluotettavana, etenkään kun kaverilla on (2. omistaja) -96 piikki ja sekin on toiminut aina moitteettomasti.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
kylähullu maalta
Paikkakunta:
Humppila(forssa)
Liittynyt:
29.7.2007 20:09

ViestiKirjoittanut kylähullu maalta » 16.8.2007 21:11

SMK;-) kirjoitti:"et on tollanen"??? Mitähän mahdoit tarkoittaa? Anteeksi nyt hirveesti, että skaitiimillä ajelu sinun mielestäsi on sitten vienyt kyvyn analysoida sellaisiakin vikatilanteita mihin en ole ennenkään pystynyt...

Ihan selvennykseksi tuohon TM:n 125cc asiaan, TM:n 80-85-100-125 cc ovat kaikki olleet aina samalla alakerralla, laatikolla, etc. ja mitään sieltä et itse 200h ajolla rikki saanut. Männän kiinnileikkaaminen oli kiinni siitä, ettei kannentiivistettä ollut koko aikana vaihdettu kertaakaan. Joten en voi missään tapauksessa pitää sitä epäluotettavana, etenkään kun kaverilla on (2. omistaja) -96 piikki ja sekin on toiminut aina moitteettomasti.


juu mutta mites sitten tuo osien saanti? puromotor ei ainakaan ollut kovinkaan palvelu altis liike, vanhempiinkin suzukeihin löytyy osia helposti. niin ja jos 200h ajoit niin eiköhän tuo mäntä mennyt lähinnä vanhuuttaan, ei kannen tiiviste mihinkään mene jos jäähdytys toimii eikä kansi ole löysällä
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 16.8.2007 21:30

kylähullu maalta kirjoitti:juu mutta mites sitten tuo osien saanti? puromotor ei ainakaan ollut kovinkaan palvelu altis liike, vanhempiinkin suzukeihin löytyy osia helposti. niin ja jos 200h ajoit niin eiköhän tuo mäntä mennyt lähinnä vanhuuttaan, ei kannen tiiviste mihinkään mene jos jäähdytys toimii eikä kansi ole löysällä


No osien saanti Temmiin ei ainakaan ole ongelma, Purolta löytyy. Vanhempiin Suzukeihin löytyy ehkä jotain käytettyjä osia purkaamoilta, mutta uusia alkuperäisosia saa luultavasti odotella aina tovin.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 16.8.2007 22:06

kylähullu hei, se leikaks kiinni kun tultiin pellon reunasta asfaltille ja siitä urku auki siirtymää seuraavalle pätkälle, kolmas mäntä (tuore) sisällä, tunteja silloin joku 150, nyt 200h. Et kai tosissas kuvittele, että 100cc:n männällä vois ajaa 200h?

Purolta saa varmasti huonoa palvelua jos tulkitsee sen siksi kun se mäntäkin maksaa enempi kuin vitosen, mutta ikinä en ole kuullut mistään todellisesta huonosta palvelusta kun siitä firmasta puhutaan.

Niin Jani, saisko selvennyksen tuohon kommenttiisi?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 17.8.2007 8:04

täh?? no kumminkin tuohon puroon voin kiroa, ostin temmiin uudet jarrupalat ja etunumero kilven niin 108e:D siinä sitä taas mennään, ja uus muoviosa sarja 88 malliseen 250e?? mitä helvettiä onko temmin muovit oikeasti noin kalliita?

SMK, kuhan vittuilin:D
Viimeksi muokannut Janttura päivämäärä 17.8.2007 12:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....