Prizee kirjoitti:Juu että ratkaskaas tää mun pulma... Mulla on kx125 ja vaihoin ite eilen männän ja pelas iha hyvin ja lähin sisää ajamaa ja sain ajettua vähä aikaa mut sit alko buuaamaa ja sammu. ei käynnistyny enää sen jälkee putsasin tulpan ja kaikki... ei auttanu. ostin uuden tulpan ja putsasin kaasarin ja sillee... saa bensaa ja kipinän mut ei käynnisty. jos polkee kaua nii vähä väliä sylkee sellase savupilven putkesta. Auttakaa et pääsee ajaa ny vielä viimesetki päivät
Magge891 kirjoitti:Prizee kirjoitti:Juu että ratkaskaas tää mun pulma... Mulla on kx125 ja vaihoin ite eilen männän ja pelas iha hyvin ja lähin sisää ajamaa ja sain ajettua vähä aikaa mut sit alko buuaamaa ja sammu. ei käynnistyny enää sen jälkee putsasin tulpan ja kaikki... ei auttanu. ostin uuden tulpan ja putsasin kaasarin ja sillee... saa bensaa ja kipinän mut ei käynnisty. jos polkee kaua nii vähä väliä sylkee sellase savupilven putkesta. Auttakaa et pääsee ajaa ny vielä viimesetki päivät
Onkohan mäntä ja renkaat oikeinpäin? ja varmasti oikeen kokonen mäntä?
Prizee kirjoitti:Hei nyt joku kertoo et mikä vikana kawas ku ei lähe käynriin... vaihoin männän ajoin sitä sisään noin 15min ja sammu ja sen jälkee ei oo käynnistyny... oon vaihtanu tulpan ja saa kipinän ja putsannu kaasarin mutta ei ees lupaile. aina ku polkee nii välillä se paukauttaa savua putkesta tai sillee mut ei lähe käyntiin kertokaa nyt pliiss!!!