Ei kannata tosiaan ahnehtia liikaa. Nyt kun Ylöjärven hallissa ei ole enää asfalttimutkia, pakokaasuongelman jälkeen seuraavaksi eniten riepoo se että nelipuolikkaalla joutuu ajamaan ykkösellä, mutkat on liian tiukkoja ajettavaksi ilman takajarrukäännöksiä, hypyt tulee liian äkkiä mutkan jälkeen ja ei uskalla avata kun pelit ei vielä ole ihan hallussa ja varmasti suunnattuna oikeaan suuntaan. Mielummin vähän vähemmän hyppyreitä väljemmästi, kuin ihan täyteen ahdettuna kaikenlaista. Pitääkö ostaa piikki hallia varten
Tuokin ongelma tietty korjaantuisi treenillä kun kävisi useammin siellä, mutta en halua mitään syöpää siitä helvetinmoisesta savusta, päätä särkee ja yskittää aina loppuilta ajokerran jälkeen. Eli tuo Imatran polttoainerajoitus on ehdottoman hyvä asia. Baarifiilis kun hallireissun jälkeen pitää pestä kaikki mahdolliset varusteet koneessa.