Osku19 kirjoitti:Leijut täällä että keulit motocross pyörällä ympäri 5 vaihteella ilman suojia ja se pyörä on niin kova peli ja sitten yllätys yllätys joku vittuuntuu. Ois saanu pyöräs mennä ihan mutkalle niin olisit saattanu oppiakin jotakin.
Terve.
jampapap kirjoitti:Onko sillä mitään merkitystä ostaako krossipyörän "stunttaamiseen" vai radalla ajoon.... Samanlain se kumminki kestää jos nuilla vehkeillä hypitään pöytiäkin ylitte näin esimerkkinä....
Näin on. Kun miittikuvia/youtubee selailee, niin melko moni niillä kotareilla keulii. Ei ehkä SX:ällä, mutta exc:llä, mutta ihan sama se on..
Guuna#243 kirjoitti:Se sehän on aivan stn vaikeeta. Hatun nostan mm. domizzille joka jaksaa auttaa melko avuttomia tapauksia kuten sua. Ostetaan kallis pyörä, jota ei edes osteta siihen tarkoitukseen mihin se on tarkoitettu.
Eiköhän näillä peleillä MELKO moni muukin keuli?? Ei ehkä sxällä, mutta exc:llä, sinänsä sama asia.
Guuna#243 kirjoitti: Sitten kysellään jtn saatanan naurettavia kysymyksiä kuten säätääkö jännitteen säädin jännitteen 12Vhen, kuinka paljon työntää virtaa jos ei sitä ole tai että "mitkä 2 johtoo suoraan staattorisa menee lamppuun??1+1+?".. Kaikki vastaukset löytyy manuskasta tai räjäytyskuvista. Jos omaa maalaisjärkeä, ei täällä tartte tyhmiä kysellä.
E: "Ja milläs mä sitte yhdistän polttimon tuohon jännitteensäätimeen?", ei helvetti.. veikkaan johdolla.
No sun ei tosiian tarvi vastata kun se noin vaikeeta on?
Ja mulla on kyllä kotarin manuaali, ja koneen, ja rungon räjäytyskuvat. Eipä niistä mistään saa selvää että mitkä staattorin johdot menee puolalle, ja mitkä on ne käämityksen johdot.
Siellä vaan näkyy staattori, ja siitä lähtee johtonippu, ja johtojen päät on vapaina, joten se auttaa minua hyvin paljon.. Eli mistäs nyt sais tietoon että mitkä kaks staattorin johtoa on ne valopiuhat?
Ja pakko ei ole vastata mitään, jos ei asiasta tiedä. Ja pakko ei ole vastata muutenkaan. Tämä foorumi on vähän niinkon tätä varten tehty, että saa kysyä mitä haluaa tekniikasta, ja kokeneemmat voi auttaa. Kiitos.