Ei siinä jarruilla ja pummppujen kans voi pelleille, mut sillai voi ohjata että jos menee keulapystyssä ilmassa niin menee eteen istuu eli työntää sitä keulaa alaspäin että se ei tulis keula pystyssä alas.Joni_ kirjoitti:Fleshgear kirjoitti:Myyriä nenä täynnä taas. Niin, eihän se kytkin mitään vaikutakka, jos on tommonen kädetön palikka. Meillä päin tunnetaan myös parit fysiikanlait ja niin ollen gyro efektit. Aikasemmassa viestissä puhuit, kun olit tulossa hyndälle niin kaasu hirtti. Miten vaan, kunhan ihmettelin viksua ratkasua yrittää päästää moposta irti, kun aivan yhtä hyvin voi painaa sen kytkimen pohjaan. Ilmassa pystyy painolla ja jarruilla + edelleen sillä kytkimellä hallitseen lentoa niin paljon kuin tilanne vaatii.Keijo-crossi kirjoitti:Katsokaas kun mul on tapana mennä aina kaasu pohjassa hyppyreissä niin tuskin se siellä ilmassa se kytkin mitään vaikuttaa Joten kuse sää sin mopos tankkiin ja leiju helvettiin täält
Smk: Niih, sellasta se on jossei osaa huoltaa tai ajaa.. Mikään toki ei estä sen kytkimen painamista vasta ilmassa tai alas tullessa, vai kuinka?
Uuh jätkä osaa pumpata ilmassa jarrua!!1!!
Tuutsä opettaan mua joskus?
Keijo-crossi kirjoitti:Porukka istyy hypyis mitä helvettiäOretna kirjoitti:No todellakin jos porukka istuu hypyissä =DDDDDDD ei muuta ku perse penkkii ja välikaasulla, viel ku jalatki ylttäis maahan.
a.c.e kirjoitti:Enskareiteiltä voi kyllä löytyy mitä kummallisempia pikku-hyppypaikkoja, jos kantti riittää tulla kokoajan veto päällä...
Btw. Se on nyt TJ0!!½, ei enää koskaan Porin prikaatia/Panssarintorjuntaa!!
fuelmx kirjoitti:...paitti kahden vuoden päästä sitten jo kertaamaan pahimpaan loskapaskaan