wolvie kirjoitti:Jos ajoharrastus on siitä kiinni ettei ole varaa maksaa 200-300e kausikortista, niin eikö silloin kannata siirtyä harrastamaan vaikka kaljakelluntaa?
Luitko mitä kirjoitin? Käyn ~20 kertaa (viime kesänä kävin ajamassa 18 kertaa, sitä edellisenä 21) kesässä ajamassa niin pitää ostaa joka radalle kausari? Toi kausari maksaa itsensä takaisin JOS siirrän kesän jokaisen ajokertani tuonne Raisioon - näin en tule tekemään, joten jätän sen kausikortin myös hankkimatta.
Eipä mulla ole niin paljon rahaa laittaa että tekisin hyväntekeväisyyttä tässä, ihan vaan sillä että saadaan Raisioon rata. Mä pärjään ilmankin - laitan kausikortista säästyvät rahat vaikka lasten kanssa vietettyyn laatuaikaan.
E: Ei siitä kyllä mihinkään pääse, olen tätä nyt koittanut päivän pyöritellä päässäni - ja jopa konsultoinut asiasta jotain tietäviä (tai ainakin mukamas tietäviä). 200€ saa "sian säkissä", 300€ maksaa sitten kun näkee mitä sieltä on tulossa. Tällä hetkellä meikän "kotirata" on nostanut riman sen verran korkeelle (tietää mitä rahalla saa, ja halpa, mikä toki on plussaa - sais olla vaikka kalliimpikin), että kynnys on kova lähteä tällaiseen projektiin ihan vaan sen takia ku se on jotenkin myyty kovin spesiaalina. Kyllä minä maksan kun tuote ja hinta kohtaa.
Ja kannattaa muistaa: joskus less is more.