OA243 kirjoitti:Ahahaha Tulis kans heti muutama rata mieleen minne vois käydä ton lapun toimittamassa. Se on kummallista ettei tota vieläkään osata, nyt se on kuitenkin jo mm. viime vuonna offroadprossa kerrottu ja muutenkin varmasti ratamestarit kuulleet.
M-Racer kirjoitti:Ajetaanhan noita classikejakin
Eikös uudessa OP:ssa ollut, että nyt Suzukikin on lopettanut niiden 2008 mallisten piikkien maahantuonnin. Isoista merkeistä ainoastaan KTM:ltä ja Yamahalta löytyy piikki (se 2009 mallinen uusilla tarroilla). Jos vaan kisapäiviin mahtuu mikäs siinä, mutta mun mielestä ainakaan Suomen tasolla ei kannattaisi ks. luokkaa alkaa keinotekoisesti suosia.
wolvie kirjoitti:itseasiassa tuo mihin M-Racer viittasi MX125 ja MXJ suhteen on se mitä itse en ole ymmärtänyt. eikös MXJ:lle ole jo valmiiksi ihan perhanasti kisoja, niin miksi pitää tehdä ohjelma siten että samat jätkät voi ajaa piikkiluokassa ja j:ssä samana viikonloppuna?
Jos hommaa rajaisi siten, että luokat ovat samana päivänä, niin silloin olisi mahdollista saada piikkiluokka enemmän siksi minä se markkinoitiin vuosi sitten.
[^lollero^] kirjoitti:Epätasapuolisuus?muilla ei samaa mahdollisuutta, itseä ei haittaa mutta joillekkin on vaan niin vaikeata jos joku saa enemmän...
201262 kirjoitti:[^lollero^] kirjoitti:Epätasapuolisuus?muilla ei samaa mahdollisuutta, itseä ei haittaa mutta joillekkin on vaan niin vaikeata jos joku saa enemmän...
Mikä estää hommaamasta piikkiä?
M-Racer kirjoitti:Eihän siinä muuten mitään, mutta se käytännössä tarkoittaa, että joko MXB, MXC/B, MXC/C tai MX65 kuskit ei saa kisoja ks. viikonlopulle ollenkaan (koska ei pysty ajattamaan kuitenkaan kuutta luokkaa samana päivänä, kun MXC/B:ssä on usein jopa kolme ryhmää).