KTM EXC 125

Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 7.1.2006 13:35

Nyt ois jo aika vaihtaa paikkaa.
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 14.1.2006 15:48

ny on prätkäs uudet muovit ja se kytkin letku mutta kytin ei pelaa ollenkaan vaikka oon ilmannu ja lisänny nestettä. Rupeeko se vasta ajossa toimimaan kunnolla kun kaverilla oli sama homma vai enkö mä vaan osaa.?
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 14.1.2006 16:53

Kyllä se alkaa ihan toimia paikallaan ilman mitään ajoja kun ilmaat sen kunnolla.
Katsot vaan että on tarpeeksi oikeaa nestettä ja että tiivisteet ja kytkimen pikku "lohko" moottorin kyljessä on ehjä.
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 14.1.2006 18:02

Siinä voi joku vuosi mennä jos sitä samalla lailla ilmaat kuin jarrua...
Ellei sulla ole ruuttaa, millä painaa nestettä ilmaruuvista alhaalta ylös, niin kaada se säiliö täyteen, ota ilmaruuvi pois (kippo alle) ja anna valua. Kaada koko ajan lisää ettei säiliöstä pääse neste loppumaan. Ja tää on myös se sotkuisempi konsti kun päättää luovuttaa sen ruutan kanssa pelleilyn.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 14.1.2006 21:08

Tai sitte vaa yksinkertaisesti etit nippaan sopivan letkun pätkän ja liimaat sen vanhaan shampoo pulloon kuumaliimalla.. Siinä sitte ruutta sulle. 10 minsan homma alusta loppuun..
- Nii ja ei kannata kovin kovaa puristaa sitä purkkia sitten, tuppaa liikkuun aika hitaasti se neste siel letkussa..
Juuei siisjoo.
[Joona]
Paikkakunta:
Lahti / Ahtiala
Liittynyt:
1.4.2004 8:30

ViestiKirjoittanut [Joona] » 14.1.2006 23:04

Nyt olis kysymys mihin ite en tiiä vastausta.
Eli,Olis yks ktm exc vm -00 ja siihen ei oo vaihettu mäntää noin 7000km.Mutta se on ollu kokoajan a1 tehonen.Että minkäköhänlaises kunnos mäntä ja sylinteri olis.Jos olis tt nii saattais olla jo pahassakin kunnossa mäntä ja sylkkä,mutta just noi a1 tehot tossa mättää tavallaa.Ja pyörä on ollu katuajossa ja 3% seoksella 175pääsuuttimel ja kuulemma 12/54 väleillä.Ja ei oo revitelty(sekin kuulemma).

Siinä pientä kysymyksen poikasta teille :)
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 14.1.2006 23:36

[Joona] kirjoitti:Nyt olis kysymys mihin ite en tiiä vastausta.
Eli,Olis yks ktm exc vm -00 ja siihen ei oo vaihettu mäntää noin 7000km.Mutta se on ollu kokoajan a1 tehonen.Että minkäköhänlaises kunnos mäntä ja sylinteri olis.Jos olis tt nii saattais olla jo pahassakin kunnossa mäntä ja sylkkä,mutta just noi a1 tehot tossa mättää tavallaa.Ja pyörä on ollu katuajossa ja 3% seoksella 175pääsuuttimel ja kuulemma 12/54 väleillä.Ja ei oo revitelty(sekin kuulemma).

Siinä pientä kysymyksen poikasta teille :)


siis ktm:hän on tehottomampi ku kurotn uusenska...

siis a1 tehoilla
h^wr
Paikkakunta:
Lahti & Hämeenlinna
Liittynyt:
22.4.2005 18:11

ViestiKirjoittanut h^wr » 15.1.2006 0:03

burner kirjoitti:
[Joona] kirjoitti:Nyt olis kysymys mihin ite en tiiä vastausta.
Eli,Olis yks ktm exc vm -00 ja siihen ei oo vaihettu mäntää noin 7000km.Mutta se on ollu kokoajan a1 tehonen.Että minkäköhänlaises kunnos mäntä ja sylinteri olis.Jos olis tt nii saattais olla jo pahassakin kunnossa mäntä ja sylkkä,mutta just noi a1 tehot tossa mättää tavallaa.Ja pyörä on ollu katuajossa ja 3% seoksella 175pääsuuttimel ja kuulemma 12/54 väleillä.Ja ei oo revitelty(sekin kuulemma).

Siinä pientä kysymyksen poikasta teille :)


siis ktm:hän on tehottomampi ku kurotn uusenska...

siis a1 tehoilla


mopopoika ootko nyt innoissas ku pääsit pätemää ihan typeräl jutul minkä jokainen tietää?
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 15.1.2006 12:41

h^wr kirjoitti:
burner kirjoitti:
[Joona] kirjoitti:Nyt olis kysymys mihin ite en tiiä vastausta.
Eli,Olis yks ktm exc vm -00 ja siihen ei oo vaihettu mäntää noin 7000km.Mutta se on ollu kokoajan a1 tehonen.Että minkäköhänlaises kunnos mäntä ja sylinteri olis.Jos olis tt nii saattais olla jo pahassakin kunnossa mäntä ja sylkkä,mutta just noi a1 tehot tossa mättää tavallaa.Ja pyörä on ollu katuajossa ja 3% seoksella 175pääsuuttimel ja kuulemma 12/54 väleillä.Ja ei oo revitelty(sekin kuulemma).

Siinä pientä kysymyksen poikasta teille :)


siis ktm:hän on tehottomampi ku kurotn uusenska...

siis a1 tehoilla


mopopoika ootko nyt innoissas ku pääsit pätemää ihan typeräl jutul minkä jokainen tietää?


luulen et toi joona ei tietänyt tätä?
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 15.1.2006 14:39

Jos vastaan että pytty ja mäntä on molemmat lopussa, et usko kuitenkaan ja vänkäät vastaan. Eli sanon että on pirun hyvä, osta vaa ei varmasti leikkaa mäntä vielä 10 000km!
_temu__
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
30.7.2005 13:24

ViestiKirjoittanut _temu__ » 15.1.2006 17:12

hahahaha, kyl must tuntuu et joonakin ties sen eet kuristettu onlaiskempi ku kuriton xD lol xD no okei noi meni vähän yli jo..:D
[Joona]
Paikkakunta:
Lahti / Ahtiala
Liittynyt:
1.4.2004 8:30

ViestiKirjoittanut [Joona] » 15.1.2006 19:02

Kukaa ei oo viel vastannu vaik on kuinka monta "vastausta" jo tullu, en tarkota näit ketkä heittää väliin vaa jotai vaan näit ketkä pätee tällee v:mäisesti.Et osaisko joku oikeesti vastata? Joku nyt alkaa itkee et "mitä vittuu käyt mopopoika pätee tääl!!!" Ei tarviskaa jos tulis sellai yks kunnon vastaus.Oon kyl huomannu aika monta kertaa ennenki et mopopojille ei ees vastata kunnol ku ne ei osaa/tiedä mitää.Et on vissii turhaa kyselläkkä mitää?Mp-foorumihan tää vaan on...
Juhis*
Liittynyt:
14.1.2005 20:46

ViestiKirjoittanut Juhis* » 15.1.2006 19:11

En juuri mitään/hirveästi noista exc:stä tiedä mutta itse jos ostaisin tuollaisen vaihtaisin siihen kyllä samantien uuden männän yms. mitä se sitten tarvitseekaan. Mutta kuten sanottu en tiedä miten tuollainen käyttäytyy a1 tehoissa, kuinka paljon männän kulutus laskee jne.

Motul kirjoitti:Jos joku nyt muistaa ennen kuin katson ohjekirjasta niin voisi kertoa piikkisen ktm:än vakio välit?


Sieppo kirjoitti:14/42 ja 14/50 muistaakseni... ainaki tommoset rattaat sain sillon aikoinani omaani mukaan..


edit:
ZenitH kirjoitti:Jep, eli siis kotarin mukana(-05) tulee 14/42 ja 13/50 välit sekä toiset paremmat ketjut.


Oiskos toi nyt sitten koko totuus(?)!
Viimeksi muokannut Juhis* päivämäärä 15.1.2006 19:48, muokattu yhteensä 1 kerran
[Joona]
Paikkakunta:
Lahti / Ahtiala
Liittynyt:
1.4.2004 8:30

ViestiKirjoittanut [Joona] » 15.1.2006 19:28

Joo toi männän vaihto olis ihan ekana ainakin edessä. Nii kun kellään ei varmaan kauheasti ole tietoja/kokemuksia exc:stä a1 tehoissa. Mutta toivon että jollakin olis,tai et joku olis ni pro et osais kertoo muute.

Kiitos Juhis` asiallisesta vastauksesta!
Kapanos
Paikkakunta:
Zimbabwe
Liittynyt:
19.5.2004 21:21

ViestiKirjoittanut Kapanos » 15.1.2006 20:22

http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... &start=740 kysy tuol
Power is nothing without control ;)