Suzuki RM

TurboSaab
Paikkakunta:
Sievi
Liittynyt:
25.12.2006 0:40

ViestiKirjoittanut TurboSaab » 19.8.2007 22:36

kylähullu maalta kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Puhuin alkuperäisistä. Tohon rahaan ei sa edes tarraa.

Ja kylähullu, joku ehkä uskois sua ellet puhuis noin päättömiä.


taitaa isi maksaa vielä osat kun noin retostelaan että saa osat maksaa ja palvelu olla mitä sattuu, ja jos siitä lähetään niin itse olen pyörien kanssa puuhannut kun sinä olet selanut anttilan alusvaate kataloogia ja harrastanut käsitöitä sekä puristellu finnejä naamasta.
otetaan esimerkiksi strom tai nakilan pyörä ja mopo, aina on oiket osat tullu ja hieman vaikeapia ollaan sitten etsitty ja jos mäntää ei löydy niin viitsitään jopa mennä työntö mitan kanssa varastoon etsimään...
HAAAAHAHAHAHAAH!! repeilen täällä äänen! selannu alusvaatekatalookia :DSMK;-) on nainen, ja onhan se nyt fakta että naiset ei selaa katalookia ja runkkaa :D
ex. _villllle_

OSTETAAN KAWASAKI KX 80-125 HALPA! TARJOA YV.
xtmania
Paikkakunta:
vaasa
Liittynyt:
19.1.2006 19:18
Suzuki RM 250 98

ViestiKirjoittanut xtmania » 20.8.2007 19:38

hei äijät joutus tohon suzuki rm 250 -98 malliin vaihtaan uutta sylinteriä. tai sylinteriputkee. et tuleeko se halvemmaks putkittaa vai hommata koko sylkkä??? pistäkää yv tai tänne linkkiä sylintereistä ja sylkänputkistosta. kiitoss
werx
Paikkakunta:
VAASA
Liittynyt:
4.3.2004 23:38

ViestiKirjoittanut werx » 20.8.2007 22:14

http://www.midwestactioncycle.com/eshop ... inders.htm
Tuolta saa huokeeseen hintaan ainakin jos vertaa suomen hintoja.
Mulle tuli noin kuukausi sitten tuolta sylinteri ja mäntä, toimituksen nopeudesta ei voi ainakaan sanoo mitään negatiivista(paketin sai hakee tullista 6 päivän päästä tilaksesta). Hintaa jäi ~320E kaikkineen kuluineen(osat,rahti,tulli ja alv).

Yhen kerran oon sylinterin pinnottanu enkä varmasti enään ikinä uudestaan. sylinteri oli maailmalla päivälleen 3kk. hintaa tuli uuden männän kanssa ~380E.

putkituksista en oo kuullu ikinä mitään hyvää.
Jos mun mielipidettä kysytään, niin uus sylinteri
jostain päin tellusta mistä nyt sitte halvimmillaan saa. Etsivä löytää ja niinpäinpois...
Baron
Pyörä:
F4i-03
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2004 19:50

ViestiKirjoittanut Baron » 25.8.2007 20:54

Moro!

Onkos tuossa rämän kytkinkruunun pultissa oikean kätiset vai väärän kätiset kierteet? Etten mene vääntämään väärään suuntaan.

Ja pyörähän on 125cc ja vuosimallia 00.
N_V_Y
Liittynyt:
27.4.2006 19:30

ViestiKirjoittanut N_V_Y » 28.8.2007 12:08

mistä saan ostettua valopuolan mahdollisimman halvalla??
ja pyörä on suzuki rm 125 -06
zetka
Pyörä:
Honda cr
Paikkakunta:
virtasalmi
Liittynyt:
24.7.2007 11:29
suzuki rm

ViestiKirjoittanut zetka » 28.8.2007 19:12

Minkähän lainen tuo 80 rm olisi?onko hyvä ja paljonko siinä on istuma korkeus?ja paljonko kulkee?
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 28.8.2007 19:48

Hyvä se on! ainakin minun vanha oli! Istumakorkeus on siinä 80cm luokkaa. Huiput ehkä vajaa satanen (?)
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 6.9.2007 20:47

Sattuisiko joka tietämään, että mikä on vikana. Pyörä on Suzuki RM 125cc -99

Vauhtipyörän alla oikeassa alakulmassa lohkossa on reikä (tehdastekoinen) niin eikös tämä ole sitä varten, ettei vaihteistoon kerry paineita?

Niin ja itse vikaan, sieltä reijästä tulee vaihteistoöljyä. Ennen en ole huomannut tätä vikaa. Olisikohan koneesta mennyt joku stefa vai mikähän sinnä mättää?

Jos vain joku sattuu tietämään vian syyn, niin olisin tosi kiitollinen avusta :)
ookkeri
Pyörä:
Kawasaki kx 250 -06
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
10.6.2007 19:11

ViestiKirjoittanut ookkeri » 7.9.2007 18:04

onko piikkisissä suzukeissa jtn tyyppivikoja?
JaRb1
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
6.10.2005 15:59

ViestiKirjoittanut JaRb1 » 10.9.2007 21:01

Ostimpahan tuossa paripäivää sitten '86 vm Suzuki Rm 250 ensimmäiseksi isoksi pyöräksi. Tekniikka näyttää toimivan hyvin ja tehoa on riittävä + vaikkei ihan kaikki kaakit voi olla tallella. Tarkoitus sillä ajella freerideä pääasiassa montuilla. Ois muuten myynnissä esim. lohkot tohon spärrään ja vaihderatasta ja yms.
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 14.9.2007 11:18

Sanokaas minkä verran RM:n keulaan pitää laittaa öljyä per pamppu? Ja mitenkäs jäykkää sen öljyn pitäis olla? Keulan vuosimallia en tiedä, olisko joku -90? Kyse siis tollasesta: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 9/cat/9643
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 14.9.2007 11:25

oma ohjekirja muistaakseni sanoo, että 360ml per keppi, ja pyöräni on 125 RM -99
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 15.9.2007 18:19

Oisko kellään mitään hyviä vinkkejä/linkkejä, jotka helpottais tota keulan purkua? En saa millään sitä liukuputkea irti :?
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 15.9.2007 22:11

Nyt paukahti sit 2h ajettu mäntä sirpaleiks.Pakoaukon säätimestä katkes se ohut tappi ja säädin pääs putoon kokonaan alas.Mitäs vaikkaatte paljon maksaa noi säätimet tollaseen 98 vuoden piikkiseen rm:ään?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 16.9.2007 9:17

mulla hajosi toinen niistä "laipoista", jotka liikkuvat siellä pytyssä. Se valahti sylinteriin ja särki 5h ajetun vertexin. Yhdellä semmoisella laipalla on hinta R.M. Heinolla 125¤/kpl :(