MXB:llä on muuten yllättävän suuri merkitys maahantuojille, koska siinä luokassa löytyy rahaa uusiin pyöriin, tarrasarjoihin ja varusteisiin vaikka ajaisikin sen 15 tuntia kaudessa...
201262 kirjoitti:Mikä ongelma siinä on, että saa ajaa kahdet kisat samana viikonloppuna? Mulle huoltajana, mekaanikkona, autonkuljettajana ja pääsponsorina se on pirunmoinen säästö. Ja ainakin meillä kuski on jo nyt innoissaan kun ikä riittää ensi kaudella J:hin, saa ajaa kahdet kisat samana viikonloppuna.
wolvie kirjoitti:Olen aikaisemminkin sanonut, että jos piikit jaettaisiin A ja B piikkeihin, niin silloin tuo vuosi siten markkinoitu piikkiluokka toteutuisi paremmin. A:ssa olisi J-kuskit, vanhat starat ja muut nopeat kuskit ja B:ssa harrastajat ja muut hitaammat kuskit. Olisi paremmin kivaa kaikille.
pmc kirjoitti:Pystyiskö siitä erottamaan vielä savuselät luokan, koska olen vain vanha, mutta en stara?
M-Racer kirjoitti:Veikkaan, että noita vanhoja staroja on entistä vähemmän (eipä niitä kovin montaa ollut tänäkään vuonna) mukana ensi vuonna esim. Pirinen ajaa mun tietääkseni MX1 SM sarjaa. Myöskään toi jako homma ei oikein toimi, kun MX125 kuskeja on kisoissa 15 - 50 kpl eli tulee liian pienet ryhmät ja päivät on muutenkin liian pitkiä. Piikkiluokassa tehtiin varmaan negatiivinen ennätys paljonko numeroita varattiin suhteessa kuinka moni oikeasti meni viivalle
JayDaddy kirjoitti:Jokohan oltais valmiita (edes) kokeilemaan jotain kyläkilpailuja ilman keinotekoisia luokkajakoja? Tuntuu ne muuallakin toimivan ihan OK.
Free for all, ja aamun aika-ajoista kaverit tason mukaan eri sarjoihin. Siinä ois sitten jokaiselle jotakin - ja oman tasoista vastusta.
wolvie kirjoitti:pmc kirjoitti:Pystyiskö siitä erottamaan vielä savuselät luokan, koska olen vain vanha, mutta en stara?
Eikös silloin hyvä luokka ole vetskuissa?
Tosin eipä ne ukot mee hiljaa siellä vetskuissakaan. sielläkin kärki pärjäisi A-ryhmässä. Jos huhu pitää paikkansa, niin V40 saattaa ensivuonna olla kaikkein mielenkiintoisin luokka.
willik kirjoitti:"sarjacrossit" mutta kunnon tulospalvelulla ja oikealla kisafiiliksellä. Musta se olisi kyllä tosi jeppisjepulis.
JayDaddy kirjoitti:Jokohan oltais valmiita (edes) kokeilemaan jotain kyläkilpailuja ilman keinotekoisia luokkajakoja? Tuntuu ne muuallakin toimivan ihan OK.
Free for all, ja aamun aika-ajoista kaverit tason mukaan eri sarjoihin. Siinä ois sitten jokaiselle jotakin - ja oman tasoista vastusta.