SMK;-) kirjoitti: No tiedän tiedän, jossain krossiradalla voi olla semmosta jarrupatikkoo et etujarrulla ei pysty jarruttaan hyvä jos ollenkaan, mut ei enskassa.
Onko yz sun mielestä enska?
En tiedä mitä sulla on meitä jämsäläisiä vastaan mutta kai toi janne jonkin verran osaa ajaa(ainakin jos meihin vertaa)Eikä ne palat loppupelissä nii hirveesti kulu kun vaan levy on sileä.Siihen jarrun käyttöön vaikutaa sekin paljon onko vauhtia 35 vai 70,ite käytän laahausta ainakin semmosessa pöperössä missä on 50 eri raidetta(esim.pellolla)en väitä et osaan kovaa ajaa mut saapihan sitä kokeillaSMK;-) kirjoitti:Kukana ei vastannut miten sitä takajarrua pitäisi patikossa käyttää. Sillä saa jarrupatikossa takakorkeita kun onnistuu painaltamaan sitä juuri kun takapyörä osuu seuraavaan. Juuri patin harjalla painallus ei tunnu vaikuttavan taas mitään.
Älkääkä väittäkö että "kaikki huiput laahaa koko ajan" kun ette tunne kaikkia. Mites olis viimesen kymmenen vuoden sisään SM MX 3:n sakkiin ja parit palat / kausi?
Eli edelleenkään ei ole perusteluja sille, miksi PITÄISI laahata päästäkseen omaan maksimivauhtiinsa.
Suominen saa tehdä mitä haluaa, ei kaiketi tarpeeksi hyvin kun päitsikilpeä ei saa ajamalla vaan ottaa se toiselle sattuneella toimitsijavirheprotestilla.
lerppa kirjoitti:En tiedä mitä sulla on meitä jämsäläisiä vastaan mutta kai toi janne jonkin verran osaa ajaa(ainakin jos meihin vertaa)Eikä ne palat loppupelissä nii hirveesti kulu kun vaan levy on sileä.Siihen jarrun käyttöön vaikutaa sekin paljon onko vauhtia 35 vai 70,ite käytän laahausta ainakin semmosessa pöperössä missä on 50 eri raidetta(esim.pellolla)en väitä et osaan kovaa ajaa mut saapihan sitä kokeillaSMK;-) kirjoitti:Kukana ei vastannut miten sitä takajarrua pitäisi patikossa käyttää. Sillä saa jarrupatikossa takakorkeita kun onnistuu painaltamaan sitä juuri kun takapyörä osuu seuraavaan. Juuri patin harjalla painallus ei tunnu vaikuttavan taas mitään.
Älkääkä väittäkö että "kaikki huiput laahaa koko ajan" kun ette tunne kaikkia. Mites olis viimesen kymmenen vuoden sisään SM MX 3:n sakkiin ja parit palat / kausi?
Eli edelleenkään ei ole perusteluja sille, miksi PITÄISI laahata päästäkseen omaan maksimivauhtiinsa.
Suominen saa tehdä mitä haluaa, ei kaiketi tarpeeksi hyvin kun päitsikilpeä ei saa ajamalla vaan ottaa se toiselle sattuneella toimitsijavirheprotestilla.
SMK;-) kirjoitti:Kukana ei vastannut miten sitä takajarrua pitäisi patikossa käyttää. Sillä saa jarrupatikossa takakorkeita kun onnistuu painaltamaan sitä juuri kun takapyörä osuu seuraavaan. Juuri patin harjalla painallus ei tunnu vaikuttavan taas mitään.
Nythän oli kyse ajotyylistä eikä -04 tempauksesta,otin esimerkiksi suomisen joka on suomen huippu spoorissa ja tiedän ainakin et ajaa laahaten jarrua.Se toi kuskin kokokin vaikuttaa ajotyyliin,smk kuitenkin on lähes puolta pienempi kun moni muu harrastaja ja tietenkin vauhti.Se on noissa tempauksissa sekin et jos a-luokan mies mokaa nii se muistetaan aina,jannekin on kuitenkin jo liki 20v ajanut huipulla ja kohtahan me kai kaivetaan viimevuotinen päitsikin esiin..Mutta eikai meidän kannattas ottaa tätä harrastusta liian vakavasti vaan pitää hauskaa ja antaa huippujen ajaa omaa kisaa.Ja taitaa olla väärä paikka tälle keskustelulleSMK;-) kirjoitti:Ai jaa, vai siltä tuntuu. No isälukutaidottomia ainakin. Kukas se ottikaan tän Suomisen esiin? Noin niinkus otti sen tekemiset joksikin referenssiks? Ettei vaan olis ollut tää lerputin?
Että onkos lerppa-herraseni nyt sitä mieltä, että kaikille keillä on jotain suomisen -04 tempausta vastaan, ovat myös kaikkia Jämsäläisiä vastaan? Täytyy vaan todeta, että ylen köykäset on perustelut tehdä moisia yleistyksiä. Teilläkin vissiin sitten kaikilla jotain kaikkia täällä Mansen suunnalla vastaan vai hä?