KTM SX 125

motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 14.9.2009 17:57

siis meinaan ktm sx125 tai 150:ppistä
Viimeksi muokannut motocrossman125 päivämäärä 14.9.2009 18:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 14.9.2009 18:14

viidellä tonnilla sää saat sieltä varmaan minkä tahansa sx125 tai 144. osta vaikka paras niistä :eek:

http://www.nettimoto.com/804076
motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 14.9.2009 18:17

l
Viimeksi muokannut motocrossman125 päivämäärä 14.9.2009 18:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 14.9.2009 18:19

Kuinka sillä voi ajaa enemmän? Ei se varmasti liian iso ole ja kokeilemallahan sekin selviää.
motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 14.9.2009 18:21

l
Viimeksi muokannut motocrossman125 päivämäärä 14.9.2009 18:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 14.9.2009 18:28

Niinjoo. No mp liikkeissä noita yleensä vastaan tulee. Paikoissa missä harrastetaan offroadmoottoripyöräilyäkin saattaa tuollaisia tulla vastaan, rossiradoilla esimerkiks.

Oon ajanu/kokeillu tollasta sx 144 vm 07 ja tuntu ihan passeli peliltä. Se on yllättävän paljon räväkämpi se kone kuin normi piikkisessä. Ei sitä kyllä 250 voinu verrata mitenkään. Ihan kivan olonen pyörä ja sillä pääsee varmasti hyvin vauhtiin.
smoliski
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 23:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 16.9.2009 19:25

Osaisko kukaan auttaaa..? Sysmän kisat lähenee ja mopo ei toimi. Elikkäs... Olin tuossa pariviikkoa sitten sunnuntaina ajamassa, pyörä toimi hyvin, niin kuin aina ennen. No maanantaina Pesin pyörän ja käyttelin ja ajoin pikku hurun tossa pellolla. Sen jälkee rupes alakierroksilta pätkimään ja sammui. Kipinä katosi, vikana oli että virtapäältä tulevista johdoista yksi oli poikki. Johdot kuntoon ja pyörä kävi.
Mutta nyt Booaa alakierroksilta, ei käy tyhjäkäyntiä kuin ihan hetken ja ei lähe käyntiin kuin ryypyn kanssa. Kaasarin säätöihin ei oo koskettu ja samoillla säädöillä on ajettu koko pyörän ajan mitä se mulla on ollu ja hyvin on toiminu. Kaasari putsattu, kaikki imukurkkujen liitokset putsattu, tarkistettu ja kiristetty kunnolla. Läpät oli ehjät. Kampiakseln stefa magneeton puolelta vuoti ja senkin vaihoin. Silti kuullostais siltä että kävis laihalla? Alkaa ideat loppumaan. Ja jos yhtään auttaa niin tk suutin on 50 ja pää 190. Ja pyörä siis -05 SX
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 16.9.2009 22:35

Eli piuha katkes ja sit sä säädit ja korjasit kaikkee semmostakin missä ei ollu vikaa ja nyt ei pelitä?
Eikun katteleen asioita alkaen perusteista, bensan pistä, luistin asento, ethän survonu neulaa/luisti apaikalleen ja nyt vääntyny? Ja sytkä tuli samana kohtaan kun olikin? Samaa rataa jatkat, kunnes pelittää taas. Huomaa myös kaasarin tiivistys lohkoihin, eihän unohtunu mitään välistä?
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
smoliski
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 23:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 17.9.2009 18:53

Mihinkään muuhun en koskenut kuin sytkä osiin. Sytytys on samassa kohdassa kuin ennenkin, piirsin erikseen vielä merkin. Imukaulan ja läppä rungon väliin laitoin uudet tiivisteet, neulaa en survonut. Kaasarin säätöihin en ole koskenut. Mitenkän bensas pinnan säätö tapahtuu? Entäs jos pa- säädin jummittais? Kaikki liitokset on käyty muutamaan kertaan läpi ja kaikki on kunnossa.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 17.9.2009 22:43

Taivuttamalla kohon kieltä.
Etkös sä sanonu purkanees ja putsannees kaasarin? Siis kaikki osat tuli varmaan samalla lailla samoihin paikkoihin? Ja suuttimet oli irti kun puhalsit kanavat?
Muutenkin noi sun suuttimet kuulostaa korkeintaan vähän isoilta, ei pitäis olla ainakaan laihalla.
Luultavasti jos kävisit jonkun oman kerhon kisakuskin juttusilla ja näyttämässä, osais sanoa aika nopiaan mikä mättää. Oman meinaan ihan eri asia nyppiä vähän sitä kaasua ja kuunnella/tunnustella mopoa, kuin alkaa arpomaan toisen kuvauksen perusteella.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
smoliski
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 23:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 18.9.2009 18:15

SMK) kirjoitti:Taivuttamalla kohon kieltä.
Etkös sä sanonu purkanees ja putsannees kaasarin? Siis kaikki osat tuli varmaan samalla lailla samoihin paikkoihin? Ja suuttimet oli irti kun puhalsit kanavat?
Muutenkin noi sun suuttimet kuulostaa korkeintaan vähän isoilta, ei pitäis olla ainakaan laihalla.
Luultavasti jos kävisit jonkun oman kerhon kisakuskin juttusilla ja näyttämässä, osais sanoa aika nopiaan mikä mättää. Oman meinaan ihan eri asia nyppiä vähän sitä kaasua ja kuunnella/tunnustella mopoa, kuin alkaa arpomaan toisen kuvauksen perusteella.

Joo kaasari on putsattu nyt pariinkin kertaan. Tarvii varmaan joo mennä jonkun juttusille kuka on näitten kanssa enempi pelannu.
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 19.9.2009 13:05

Ottaisitteko itse mielummin vähän ajetun -06(harrasteajossa) vai enempi ajettu -07(kisattu), että onko niin kauheasti uudistunut tuolla välillä ?
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 19.9.2009 13:39

Eikös 07 ole jo uudemman näkönen?? Tietty hinta ja kunto ratkaisee, mutta on se 07 paljo fiksumman näkönen :)
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 19.9.2009 14:50

Mutta miten kotari uudistui -07?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 19.9.2009 20:06

50cc'84 kirjoitti:Mutta miten kotari uudistui -07?

Uusi runko, takahaarukka, sylinteri, kansi, kaksikammio keula (huomattavasti parempi kuin edellinen keula), takaiskari, ja tietenkin muovit.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw