Huolto & korjaus

^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 14.8.2013 17:05

Kyllä nykyään ite melkeempä mieluummin laittaisin rahat proxiin kun wisecoon. Wisecossa kuuleman mukaan laatu hieman heikentynyt, männät kai yhtä hyviä kun ennenkin, mutta kiertokankia mennyt vinoon/poikki. Ja siinä onkin jo kaikki tarvittava täystuhoon.
plymouth
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
22.7.2008 18:54
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut plymouth » 14.8.2013 17:22

Mie kun olen luullut että wisecolta tulee laatua
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jot » 14.8.2013 17:46

proxit sisään vaan. hyvää tavaraa.
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 14.8.2013 20:43

Ennen wisecolta tulikin hyviä osia, ja kai ne männät toimii muutenkin, mutta noista muista osista kuulee hieman pahaa sanottavaa.
Kyllä minä lykkäisin ite proxia kiinni, taitaa jossain merkeissä olla ns alkuperäismäntäkin prox , olisko suzukissa?
BluePower
Liittynyt:
27.2.2013 23:33
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut BluePower » 18.8.2013 21:29

Mitä huoltoja kannattaisi YZ 85:seen tehdä 125h kohdalla?

Nyt 75h mittarissa, ja mäntä vaihdettu ja kytkinpaketti. Tulevaisuutta ajatellen, 125h tunnin huollot pähkinänkuoressa kiitos. ;)
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 18.8.2013 22:04

Mäntä vasta 75h:n kohdalla vai? Se on todella paljon 85 männällä. viimeistään seuraavan kerran saat oikeestaan 100h paikkeilla vaihtaa männän, Joku/jotkut varmaan alkais vaihtaa jo enemmänkin rautaa moottorista sillon, mutta ite en välttämättä siihen harrastekäytössä ryhtyis.
BluePower
Liittynyt:
27.2.2013 23:33
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut BluePower » 19.8.2013 7:01

50-100h pyörällä ajettu, ja se mäntä oli kyllä ihan hyväkuntone. :)
vanahanaama
Liittynyt:
27.5.2011 16:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut vanahanaama » 22.8.2013 18:56

Kysymys 03 250 Husse te: n venttiileistä.

Menee kaikki venttiilit vaihtoon kun imupuolella hävisi väljys koko ajan. Tilasin uudet venat ja pakoset on samanlaiset mutta paikallaan olleissa imuvenoissa on sellaset venttiilin varren kokoiset kolot keskellä, uudet täysin sileät. Voisko nuo paikallaan olevat olla myös orggis husse osaa vaikka niissä ne kolot onkin ja uusissa husselta tilatuissa venoissa ei ole? Jospa nuo ei vääriä lähettäny :roll:

Mihinkään ei tartu magneettiin eli titaania lienee nuo kaikki...
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 22.8.2013 21:44

Rosteriinkaan ei tartu magneetti. ;)
vanahanaama
Liittynyt:
27.5.2011 16:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut vanahanaama » 22.8.2013 21:54

Mistäs mää nyt tiedän että onko ne paikallaan olevat venat orggikset kun niillehän ei varmaan passaa samat jouset... ? :D Pakoset näytti tosiaan prikulleen samalta mut imusissa on se pikku kolo lautasen keskellä nuissa vanhoissa...

Tarkka vaakahan sen tietty kertoo, onko paino sama nuilla tilatuilla ja paikallaan olevilla...

Edit: Kuulin semmosen jutun ettei titaani venttiiliä sais säätää muilla kun rosteri limuilla? Liekkö ihan turhaa hifistelyä vai tosi juttu? Kokemuksia kaivataan...
Marsus89
Pyörä:
kx250F -14
Paikkakunta:
Nilsiä
Liittynyt:
11.8.2012 15:18
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Marsus89 » 24.8.2013 11:52

Millanen tuo kawan -14 mallin takaiskari on huoltaa ? säiliön pohjassa kirkas holkki joka on lukiterenkaalla kiinni. Missä se "kaasunippa" on? -06yz250f oli ainaki siin säiliön pohjassa se nippa. Manuuaalissakaan ei sanota mitään takaiskarin huollosta, etupumput on kyllä selitetty ja räjäytetty manuaalissa hyvästi. Lukee että pitää etupumput ja takaiskari huoltaa sisäänajon jälkeen. Kaverilla on rmz250 -13 ja sil meni iskari 8h jälkee löysäks. Siel vissii jotkut "sisäänajo" öljyt/kaasut mitäikinä siel onkaa sisäsässä. Ei amatööri ymmärrä... :roll:
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut xQ » 24.8.2013 11:57

Siellä on tehtaalta ikäänku hionta öljyt sisässä. Semmosta kunnon räkälimppiä :)
Uudella pyörällä sais ajaa max 2h ja sitte koko pyörän kaikki nesteet vaihtoon!
Marsus89
Pyörä:
kx250F -14
Paikkakunta:
Nilsiä
Liittynyt:
11.8.2012 15:18
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Marsus89 » 24.8.2013 12:00

xQ kirjoitti:Siellä on tehtaalta ikäänku hionta öljyt sisässä. Semmosta kunnon räkälimppiä :)
Uudella pyörällä sais ajaa max 2h ja sitte koko pyörän kaikki nesteet vaihtoon!


Joo 1.2h mittarissa. Ölpät ja suodattimen vaihoinki. Tuttu iskarivelhokaan ei oikein puhelimessa osannu tosta takaiskarista mitään sanoo. Pitänee käyä näyttää illemalla... Jäähd nesteit en viel vaihtanu, ihan ok litkulta vaikutti. Mut voiskai sinne uudet tuikata.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Shape » 26.8.2013 7:38

Siellä on tehtaalta ikäänku hionta öljyt sisässä. Semmosta kunnon räkälimppiä :)<br />Uudella pyörällä sais ajaa max 2h ja sitte koko pyörän kaikki nesteet vaihtoon!

Ihan normaalit öljyt siellä on, mutta tietenkin uudesta iskarista irtoaa uutena seinästä alumiinipölyä, joka tekee öljystä nopeasti entisen. Ensimmäinen iskarihuolto onkin syytä suorittaa normaalia huoltoväliä aikaisemmin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 26.8.2013 11:18

Älkääs nyt pojjat höpöttäkö. Niinku shape sanoi niin nykyiskareissa on kyllä iha kunnon öljyt uudesta saakka. Enemmänki säännöksi pitäisi sanoa ettei iskareihin saisi kajota ekan 10h aikana. Jos liian aikasin rupee keppiä säätämään niin iskari jatkaa kulumista ja muuttumista ja menee koko huolto hukkaan ku joutuu taas 5tunnin päästä pajalle viemään.