_miikkuli_ kirjoitti:Elikkäs 2001 vuoden Yamaha YZ 125 syö vähän turhan usein tulppia. Mikähän siinä mahtaisi olla vikana? Tulppien lämpöarvot pitäisi olla kohdallaan. Olisiko vika mahdollisesti puolassa? Kiitos jos vastaatte...
thexpsgograzy kirjoitti:osaako joku valistaa millanen pyörä tuo yz250f vm 05 oikeen on, onko yleensäkin jammuissa jotain tyyppivikoja? varaosat on tuntuvan kalliit tohon nelariin, mikä mahtaa olla osien kestävyys? esim männällä.. olis sellasta ajatellut, meinas mennä maku noihin krosseihin ku tuli omistettua kasavikoja kx 125, mutta aattelin vielä koittaa jos jammut olis eripelei..
thexpsgograzy kirjoitti:osaako joku valistaa millanen pyörä tuo yz250f vm 05 oikeen on, onko yleensäkin jammuissa jotain tyyppivikoja? varaosat on tuntuvan kalliit tohon nelariin, mikä mahtaa olla osien kestävyys? esim männällä..
Anssi_L kirjoitti:nokkaketju on aika heikkoa tekoa. Kannattaa vaihtaa max. 50 h. välein, itse aion 25h välein. Se maksaa jotain pari kybää.
Sawolaenen#13 kirjoitti:Oisko jollain tommosen 84cc yz jampun suorityskyvyistä hajuakaan? Vaikka 0-60 aika tms.. ja vm. on 2003
a.c.e kirjoitti:Anssi_L kirjoitti:nokkaketju on aika heikkoa tekoa. Kannattaa vaihtaa max. 50 h. välein, itse aion 25h välein. Se maksaa jotain pari kybää.
Melkein 50¤...
jamperi kirjoitti:thexpsgograzy kirjoitti:osaako joku valistaa millanen pyörä tuo yz250f vm 05 oikeen on, onko yleensäkin jammuissa jotain tyyppivikoja? varaosat on tuntuvan kalliit tohon nelariin, mikä mahtaa olla osien kestävyys? esim männällä.. olis sellasta ajatellut, meinas mennä maku noihin krosseihin ku tuli omistettua kasavikoja kx 125, mutta aattelin vielä koittaa jos jammut olis eripelei..
kyllä mä ainaki oon tykänny jammusta, ei mitään valittamista tosissakaan!
varaosat taitaa olla suurinpiirtein yhtäkalliita nelareihin, että ei yamaha sillälailla paljo kastista erotu. tyyppivioista en tiä.. joku viisaampi saa jatkaa