Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Legacy__ kirjoitti:Nyt rupee oleen tosta -05 piikistä pannu aika loppu ja uus pitäs saada. Tuo 144:sen pannu olis useemman kympin edukkaampi ja samalla tulis pieni tehonlisäys ja eikös toi uus pienemmän mallin pytty mene tommosiin missä on toi vanhanmallinen ollu. Mitäs kaikkee tuo 144:nen tarvii, kannen tietysti, mutta olisko järkee lyyä suoraan vhm:n kansi. Mutte mites toi putki, pelaa vissiin tolla 125 sxs putkella?
Iskunpituushan on vissiin sama..? Ainakin samaa kiertaria myydään 144 ja 125. Ja muuttuukos pyörä tämmösten toimenpiteitten jälkeen paljon?
JM82 kirjoitti:Osku19 kirjoitti:Eikös noissa oo koneet sylinteriä lukuunottamatta täysin identtiset? (125 ja 150cc)
Vai onko esim. sylinterinkansi tai pakoputki erilaiset? Ostais sitten vaan 150cc sylinterin ja männän, niin olis 150cc pyörä ja vielä 125cc varapytty ja -mäntä, eikä hintakaan menis pahasti yli budjetin.
Tarvitset sylinterin lisäksi vähintään uuden kampiakselin, sylinterin kannen ja pa-muuntimen läpän. 150SX:ssä on myös lisäksi eri pakoputki ja syttyboxi kuin piikissä. Itselläni on hyllyssä 58 mm (150sx:ssä on 56 mm sylinteri) bigbore sylinteri ja kansi, jolla saa piikistä suoraan 144 kuutioisen ilman kampiakselin vaihtoa. Tosin mäntää tuohon sylinteriin on hieman hankala löytää.
mopodude kirjoitti:mo
kysyisin kun olen ostamassa tollasta kotaria ja haluaisin kysyä että mistä sais tommosen sxs version uuden? kun on budjetti 8d ni sillä varmaa saa jonku 08 09
kotari_boy kirjoitti:Mikä mahtaa olla vikana,kun kotari hyytyy kovilla kierroksilla jo ekalla kierroksella radalla, mutta lähtee käyntiin ryypyn kans,mut hyytyy samanlailla?
Eikös viittaa kaasariin?
Pyörä on KTM 125 sx
Osku19 kirjoitti:Esakatti kirjoitti:mites meneekö 03 sx:n etumaski 02 sx:ään ?
Sx:issä ei oo maskia?