Tomppo92 kirjoitti:allue kirjoitti:Jäällä sitä potkua ei ole koskaan liikaa = D Onko tuohon 50h ajettuun rm-z uusittu vielä mitään? ei tuo 50h ole paljoakaan tolle isolle nelarille, mäntä vaihtoon varmaan piakkoin mutta mitään isompaa tuskin tarvii tehä noilla tunneilla, vasta toisen männän jälkeen jos silloinkaan. Huoltovälikin on vähän pidempi kuin pikkunelarissa. Jos itse ajaisin jäällä ja kesällä satunnaista kikkailuja niin valitsisin 450, vaikka itsellä nyt harkinnan alla pikkunelari, koska tulee ajettua vain rossia.
Kikkailulla lähinnä tarkoitan montulla pyörimistä. Paljonko tuohon tulee maksamaan mäntä jos ei ole jo vaihdettu kun en itse liikkeeseen ole soittanut. Mitäs käytännössä toisen männän vaihdon jälkeen. Eikös 08vm ole jo ruiskulla? Itsekun en ole näitä japsipyöriä liiemmin käsitellyt niin ei kunnon tietoa näiden huolloista. Eikös japsi pyöriin ole halvemmat osat kuin esim KTM, Husaberg?
Mäntä taitaa olla 150e luokkaa. Toisen männän jälkeen, jos tunteja kertynyt mukavasti niin kiertokanki, mäntä, venat, ketju ja koneen laakerit. ei taida vielä -08 olla ruiskulla (?) varma en kyllä ole. Osatkin ovat kyllä hitusen halvemmat japsipyörissä, kun löytyy enemmän tarvikeosiakin.