[^lollero^] kirjoitti:Älkääs nyt pojjat höpöttäkö. Niinku shape sanoi niin nykyiskareissa on kyllä iha kunnon öljyt uudesta saakka. Enemmänki säännöksi pitäisi sanoa ettei iskareihin saisi kajota ekan 10h aikana. Jos liian aikasin rupee keppiä säätämään niin iskari jatkaa kulumista ja muuttumista ja menee koko huolto hukkaan ku joutuu taas 5tunnin päästä pajalle viemään.
Dappis kirjoitti:Tuli mentyä radalla nurin ja nyt on kotarista takahäkki vääntyny. Nyt kaipaanki ehdotuksia miten sen sais takasin suoraan ? ideoita/kokemuksia?
Jay_|P kirjoitti:Mistäs vois sillain näppärästi ladata interwebistä crf250 -12 pyörän huoltomanuaalin? Yritin kyllä etsiä jo mutta ei oikein löytyny kun -08 manuaali. Olishan sille tulevaisuudessa muutakin tarvetta mutta nyt pitäis tietää venttiilien välykset, onko täällä joku asiasta tietävä?
PeakToTheMaX kirjoitti:Jay_|P kirjoitti:Mistäs vois sillain näppärästi ladata interwebistä crf250 -12 pyörän huoltomanuaalin? Yritin kyllä etsiä jo mutta ei oikein löytyny kun -08 manuaali. Olishan sille tulevaisuudessa muutakin tarvetta mutta nyt pitäis tietää venttiilien välykset, onko täällä joku asiasta tietävä?
Ebaysta saa varmaan 8:lla eerolla
Jay_|P kirjoitti:Sattusko joku pystyä selvittään ne välykset ja toleranssit. Tilaan huoltomanuaalin muttakun sitä tietoo ei saa tähän hätään!