Hmm.. Siis pa-säädin on kyllä oikeassa säädössään nyt, ja puron mukaan oli aiemminkin.
Ja minusta tuntuu että seos on liian laihalla, vaikka tulppa oli kyllä ihan täydellinen, eli kahvin ruskea.. Tosin tulppa oli TÄYSIN märkä, eli tuntuu että vaikka seos on oikea niin pyörä saa liikaa kakkua yleisesti, mutta mites sekään voi olla mahdollista kun vakiokaasutin on kiinni
Parhaiten tuo toimii kun neulan prikka on ylimmällä, mutta ei se silti hyvin toimi, olen myös tyhjäkäyntisuuttimien kanssa pelleillyt mutta ei ne mitään auta edes siihen että toi kävisi lämpimänä paremmin tyhjäkäyntiä.
Tuon voin tarkistaa että ampuuko se putkesta jotain piikillä, tosin vaikka villat vaihdoin änkkään ja katsoin että liitos on pitävä niin aina pienenkin ajon jälkeen on takahaarukka aivan täynnä öljy/bensa-soosia, jota mun mielestä pukkaa änkkärin päältä ja valuu änkkäriä pitkin takahaarukalle.
Pyörä myös savuttaa helvetisti, eli vika voisi olla siinä että se saa liikaa tosiaan kakkua, mutta miten se olisi mahdollista? Voisiko vika olla vaikka niin että sytytys vähän tökkii, ja näin ollen pitää itse kaasutella enemmän jne..?