Olisko kellään myynnissä tähän museovehkeeseen (rm: 250 -84) sivukatteita ?
elähän nyt...
MotoXer kirjoitti:CH-RACING kirjoitti:h.hartikainen kirjoitti:missähän lie häikkää kun kipinä on heikkoa ja välillä puuttuu?? pyörä siis suzuki rm250 -91..
Uskoisin, että vika on ensiökäämissä, mikä on ottanut itseensä lämpöä, ja käämi on sulanut sisältä yhteen sellaiseksi "klöntiksi"... Viisaammat kertokoon lisää.
Itsellä oli samanlainen muistikuva, että käämi sulaa. En vaan uskaltanu sanoa ääneen ettei tehdä mitään harhadiagnooseja Voi toki olla joku muukin vika, kannattaa vaikka aloittaa tuosta...
Dirt kirjoitti:No tohon käämiin pääset käsiksi avaamalla magneeton kopan.
Pate79 kirjoitti:Mikä tossa magneton irroituksessa on se macig-liike, jolla se irtoaa? Oon saanut sen pultin irti, mutta mötykkä ei lähde. Siinä on varmaan joku lukitus, mut ei pysty tajuamaan, vaikka on räjäytyskuvat kädessä!!! Mulla ainakin alkaa palaan käämit.
Pate79 kirjoitti:Mikä tossa magneton irroituksessa on se macig-liike, jolla se irtoaa? Oon saanut sen pultin irti, mutta mötykkä ei lähde. Siinä on varmaan joku lukitus, mut ei pysty tajuamaan, vaikka on räjäytyskuvat kädessä!!! Mulla ainakin alkaa palaan käämit.
jutila kirjoitti:Scatterilla ei muistaakseni ollu ihan halvimmasta päästä nuo käämit...mutta jospa se hartikainen kertoo mistä osti/saa halvalla.
Pate79 kirjoitti:jutila kirjoitti:Scatterilla ei muistaakseni ollu ihan halvimmasta päästä nuo käämit...mutta jospa se hartikainen kertoo mistä osti/saa halvalla.
Sulla oli jostain poimittuja hinta pari sivua takana päin? 120¤ normi käämi, yms! Eli muistatko paikkaa Muistin nähneeni hinnat jossain ja sit ne sun nimen alla??