Kilpailut, kilpaileminen ja jutustelua kisailusta

Juspaa
Pyörä:
KTM 300 EXC, Beta rev-3
Liittynyt:
2.7.2007 16:38

ViestiKirjoittanut Juspaa » 6.9.2009 14:55

saunat0nttu kirjoitti:ois tarkotus väsätä omasta pyörästä punakilpi.. mistä saa ne sellaset paprut mitkä pitää täyttää? löytyykö esim netistä jotain hakemus lappua? ja joutuuko pyörää käyttää tullissa?
ja sattusko missää sivulla olee sellast listaa mitä kaikkee pitää olla pyörässä katsastuksessa..?


Soittoa tullille. Muistaakseni tarttee maahantuontitodistus viedä tullille. Täytyy itsekin huomenna soitella sinne ja tiedustella.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 6.9.2009 19:04

Mites SMK:n Kärhän lenkki tuloksissa lukee hylkäys??eihän sinuakin vaan epäillä väärästä sukupuolesta
ranne putos..
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 6.9.2009 19:53

http://endurokuski.proboards.com/index. ... thread=733

Ei jaksa enää uudelleen.
Kyllä toi mudassa rämpiminen helkkarinmoisten juurien kanssa on vaan yksinkertasesti ihan liian fyysistä 46kg kuski ja 107kg mopo, etenkin kun jalat on niin lyhkäset ettei yllä maahan kuin siellä täällä vähäsen. Jotkut kyllä väittää, että kivikko olis painavalla pyörällä muka raskasta... mä oon nähtävästi onnistunu kehittään niihin semmosen tapeilta-ajotekniikan ettei juuri energiaa kulu. Mutta heti kun joutuu istumaan juurien tai spoorin takia, väsähtää hetkessä.

Onneks tänä vuonna ON SYSMÄSSÄ KESÄKISA! Siellä ei pakoteta savireikään pallomerkeillä ja siellä on vaan kivee ja kallioo, ei mutaspooria tai juuria... no on siellä kyllä kuusimetsääkin = juuria ja on siellä paikoin spoorin paikkaakin, mutta maa ei ole savea niin pystyy ajaan spoorin vierestä ja juuriakin pystyy paremmin "väistään" yläkautta. Kärhällä savimaata on tosi paljon - ei sentään kokonaan kuten Porvoon kisat!
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
mudface
Pyörä:
KTM GS 125 -88
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
22.6.2006 1:05

ViestiKirjoittanut mudface » 6.9.2009 21:54

Hyvin tuntui huumoria riittävän vielä MK2:lla, kun kuraränniltä (joka nyt ei edes pahemmin upottanut) nousit rinteeseen. ;)
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 6.9.2009 22:17

En edes muista että sen rännin jälkeen olis mitään mäkee ollu! Mitä huumoria?
Ränni oli muuten ihan perseestä tänä vuonna. Viimeks oli urat täynnä vettä ja tossu luisti, nyt ei. Ja se vesi teki viimeksi myös sen, että ränni oli kulunut leveemmäksi, nyt olis jääny syvempiin spooreihin heti kiinni. Mutta ennen sitä ränniä on piiiitkästi makeeta pätkää... ai ai kun senkin pääsis ajaan kuivana :D
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
mudface
Pyörä:
KTM GS 125 -88
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
22.6.2006 1:05

ViestiKirjoittanut mudface » 7.9.2009 1:32

No hitto, mulla paikkatietous petti ja varsinainen kuraränni on ilmeisesti näkemättä. Tarkoitin ekalla kolmanneksella olevaa kohtaa, jossa peltopätkän jälkeen ojan ylitys, sitten märkää savea koko reitin leveydeltä ja sen jälkeen nousua kuivemmalle (ja kivisemmälle) osuudelle. Kippasit siinä ylämäessä ("vittu, juuria!") ja tuumit jääväsi katsomaan, kun Tarkkala vetää sen kohdan tapeilta.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 7.9.2009 10:26

Ah, no nyt tiedän ;)
TUO, JUST TUO kohta oli ensimmäinen ja myös viimeinen kaatuminen muuten kuin juureen tai mutaspooriin! Siinä kohtaa tuli mieleen et ei helkkari jos mä aloin just tämmösissäkin kohdissa kaatuileen niin tää leikki jäi tähän... Ne juuretkin näytti sieltä alhaalta niin paljon isommilta ;) Toi oli just niitä hyviä osuuksia reittiä, mutta just tota ennen oli ollu reilusti sitä rämpimistä ja kädet oli siks niin muusia. Vähän myöhemmin tosta palautuminen oli jo pisemmällä ja ajaminen helppoa. Nollapyörien mukaan oltiin pätkän puolivälissä kun kompastuin uran reunaan, josta pätkän maaliin meni enää 21min.
Mut toi kohta oli siis ihan lähellä pätkän lähtöö vai? Oli varmaan ainoo pelto missä tossu luisti ja sai ajaa kuin lumispooria.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
JP1305
Pyörä:
KTM EXC 300 '12
Liittynyt:
24.6.2006 16:58

ViestiKirjoittanut JP1305 » 8.9.2009 17:53

Kypäräkamera video Kiteen CC-kisan reitistä TÄSTÄ.
pecu_83
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
28.5.2008 10:18

ViestiKirjoittanut pecu_83 » 26.3.2010 13:56

Noniin!

Tänään on auennut ilmoittautuminen Hämeenlinnan kupeessa Parolannummella ajettavaan Cross Country kilpailuun! Ei muuta kuin mukaan vaan!

http://www.fin-enduro.com/kilpailut.php?id=424
JP1305
Pyörä:
KTM EXC 300 '12
Liittynyt:
24.6.2006 16:58

ViestiKirjoittanut JP1305 » 26.3.2010 14:37

Jaa-a taitaa tulla vähän liian äkkiä. Täällä idässä ajetaan varmaan tuolloin vielä nastoilla. :lol:
norjanmies
Pyörä:
husaberg fe390 ja husaberg fs550e
Liittynyt:
3.8.2008 21:37

ViestiKirjoittanut norjanmies » 27.3.2010 17:26

pecu_83 kirjoitti:Noniin!

Tänään on auennut ilmoittautuminen Hämeenlinnan kupeessa Parolannummella ajettavaan Cross Country kilpailuun! Ei muuta kuin mukaan vaan!

http://www.fin-enduro.com/kilpailut.php?id=424



mitäs pyörässä pitää olla cross countryssä? äänet enska tasolla ja vakuutus....
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 27.3.2010 22:37

itseasiassa varmaa tietoa ei oo mut ite oon ainaki päässy ajaa 100% crossipyörällä! ;)
eiköhän seki liitonsivuilta lukemalla selviäis..
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 27.3.2010 22:39

Ainakin viimevuoden himoksen ja karjalan kankaiden cross countryissä pääsi katsastuksesta oikeastaan kaikki mopot läpi, vaikka oli miten lujat äänet =) Mukaan vain!
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 28.3.2010 9:42

Nohnoh.. krossilla siellä saa ajaa, mutta kyllä silläkin voi jäädä äänistä rannalle! Ihan kaikkien ajopaikkojen säilymisen vuoksi niin laittakaa oikeasti villat kuntoon, ei se pyörä kulje yhtään kovempaa vaikka ääni ois kovempi!
norjanmies
Pyörä:
husaberg fe390 ja husaberg fs550e
Liittynyt:
3.8.2008 21:37

ViestiKirjoittanut norjanmies » 28.3.2010 15:45

no perskules kai se on tonne sit lähtävä kokeilemaan... tarvii vissii reenata et jaksaa ton 2h körötellä. mites tankkaus homma menee noissa kisoissa? onko se niin et käydään kun huvittaa? ei ole ikinä yhtää kisaa tullu ajettua