DeLeTeD kirjoitti:Aika turha käydä syyttämään Biltemaa jos ei sopinu jarrupalat, ihan maalaisjärkeen kuuluu, että itse varmistetaan palojen sopivuus jos niitä jostain ns. tarvike liikkeestä lähdetään ostamaan, etenkin jos kyseessä ei ole edes mp liike. Tyhmä sä olet josset edes muista minkämuotoiset entiset palat temmissäsi on ja ostat vääränlaiset.
Ite oon ostanu eteen & taakse palat biltemasta ja ihan hyvin nuo pelaa eikä oo samantien sileät ja pitää hyvin eikä ulise, en ole edes niitä bilteman luetteloja jaksanut selailla kun ne tuskin mitkään kauheen tarkat on...
Kyllähän minä muistan. Muoto oli paloissa sama mutta bilteman palat olivat hieman liian pitkät ja "väkäset" joista palat tulee kiinni toiseen päähän, olivat liian isot. Etujarrupalat on kyllä olleet hyvät. Pyörä pysähtyy ja pintaakin löytyy vielä hyvin. Ehkä luetteloissa sitten voisi lukea jotain tyyliin "sopivuusmerkinnät ovat suuntaa antavia" tms.
Mistä sitä asiakas voi tietää että joku Bilteman kesätyöpoika on heittänyt läpällä jotain pyörämalleja sinne? =D