KTM GS-Keskustelua :)

J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 31.5.2009 19:15

Toinen on että viet putkitettavaksi tai pinnoitat sen sylinterin. On kuin uusi sen jälkeen
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 31.5.2009 20:22

Elikkä paljonkos suunnilleen maksaa tuo putkitus/pinnoitus? Ja missä se onnistuisi kun asustelen vantaalla niin onnistuukohan jollain koneistamolla tässä lähellä vai pitääkö lähettää jonnekkin pidemmälle? Sori näitä tyhmiä kysymyksiä kun olen vähän tietämätön näistä pinnoitus hommista. :s Luin vähän niin netistä että tuohon -89 vm. kotkaan menisi -90-94vm. mäntä katsoin sellaista tuolta stormilta niin saisi kohtuu edulliseen 119€ hintaan että olisiko kellään tästä mitään varmuutta kun ei viitsisi mennä arpomaan oikeaa mäntää.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 1.6.2009 8:28

Menis vissiinki hollantiin pinnoitettavaksi, ja siinä nyt jokunen aika kestää.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 1.6.2009 13:42

Jos vantaalla asustelet niin Bike Worldissa suosittelen käymään. Tehtaalata saa tilattua tonne ainakin piikkiseen -91 vuosimalliin joitain osia, hinnat tosin voivat olla sydänkohtauksen aiheuttajia... :|
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 1.6.2009 14:55

Elikkäs toimin nyt siten että sylinterin faija vie koneistamolle eli tänään selviää onnistuuko sen kuntoon laittaminen porauksella, ja männän haen perjantaina Stormilta. Mäntä on vm.90-94 mutta olin lukevinani että se sopii myös tähän ilman mitään isompia muokkauksia, mitä nyt pikkaisen helmaa joutuu hiomaan kun ottaa muuten kampuraan kiinni. Oisko muuten antaa vinkkiä mistä saa magneton kiristys mutteri? kun kävin tuusmotorissa kysymässä sen mutterin kanssa josta on kierteet menneet niin myyjä tuijottaa sitä eka 10sek ja sit sanoo et "jooo o ei ole" ja vastasin et "mistäköhän voisi tällaisen sitten saada?" - "en mä tiedä varmaan rautakaupasta" En oo kyllä toiste menossa :)
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 1.6.2009 15:35

jokr89 kirjoitti:Elikkä paljonkos suunnilleen maksaa tuo putkitus/pinnoitus? Ja missä se onnistuisi kun asustelen vantaalla niin onnistuukohan jollain koneistamolla tässä lähellä vai pitääkö lähettää jonnekkin pidemmälle? Sori näitä tyhmiä kysymyksiä kun olen vähän tietämätön näistä pinnoitus hommista. :s Luin vähän niin netistä että tuohon -89 vm. kotkaan menisi -90-94vm. mäntä katsoin sellaista tuolta stormilta niin saisi kohtuu edulliseen 119€ hintaan että olisiko kellään tästä mitään varmuutta kun ei viitsisi mennä arpomaan oikeaa mäntää.


Jep hollantiin lähtee sylkkä jos laitat pinnoitukseen ja 300€ suunnilleen koko lysti maksaisi riippuu toki kenelle viet sen lähetettäväksi, itse vein Gustafssonille Karkkilaan. Putkitusta ei suositella kun ei kuulemma tule pysymään se putki siellä pidemmän päälle eli alkaa liikkumaan ja sitten että saako sitä todella tarkasti sitten kanavien kohdalta jne jne.. arpomista.. suosittelen tota pinnoitusta ! kuin uusi tulee sillä
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 1.6.2009 17:13

Laittakees mulle linkkiä minne se kannattaa viedä jos laitan jossain vaiheessa pinnoitettavaksi. Ja onhan toi sylinteri sellaista materiaalia että pinnoitus onnistuu ? ensiksi kokeilen millainen tulee tolla hoonauksella+uudella männällä.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 2.6.2009 11:08

On se.. googleta gustafsson racing ja soita sinne
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 4.6.2009 6:37

Minkälaista öljyä olette laittaneet koneesee? älkääkä vastatko että tummaa tms :s Huomenna kone pitäisi olla kasassa ja viimeistään lauantaina kokeillaan käykös tuo ollenkaan :) Eli huomenna haen sylinterin hoonauksesta, männän motorstormilta ( toivotaan että sopii ) ja pipercros putsarin+magneton kiristysmutterin jostain klaukkalasta ja öljyt varmaan honkkarista kunhan joku kertoo mitä öljyä kannattaa laitta tuonne ja kuinka paljon. Kiits vastauksista.
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40

ViestiKirjoittanut paapeli » 4.6.2009 8:48

Muistakaa katsoa männänrenkaiden katkoskohdat, että osuvat aukkojen väliin. Eikös tuo sinun peli ole vielä vasemmalta polkaistava?
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 4.6.2009 10:05

On vasemmalta polkaistava malli ja tosiaan pitää katsoa ne katkoskohdat etten mene rihkomaan tuota mäntää heti. Toivotaan ettei tarvitse muotoilla muuta kuin alahelmaa männästä, ettei tarvitse alkuperäistä ostaa törkeeseen 300+€ hintaan :| Kertokees viel ne öljyt mitkä kannattaa hommata ja paljonkos sitä menee tuonne.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 4.6.2009 12:33

jokr89 kirjoitti:On vasemmalta polkaistava malli ja tosiaan pitää katsoa ne katkoskohdat etten mene rihkomaan tuota mäntää heti. Toivotaan ettei tarvitse muotoilla muuta kuin alahelmaa männästä, ettei tarvitse alkuperäistä ostaa törkeeseen 300+€ hintaan :| Kertokees viel ne öljyt mitkä kannattaa hommata ja paljonkos sitä menee tuonne.


Tuo Castrollin Mtx on todettu ihan hyväksi öljyksi.. ja se tilavuusmäärä taitanee lukea siinä kytkinkopan kannessa ?
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 4.6.2009 13:15

Mulla on sellane mielikuva et oisin piikkiin laittanu 0,6l ja tosiaan vaan sellanen öljy missä on kytkin lisäaine.
Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 4.6.2009 15:53

Bongasin nettimotosta tälläisen GS:än käytettynä. Omistajan mukaan kone ei tuota valoille virtaa, mutta sytkä ilmeisesti toimii moitteettomasti. Kannattaakohan tuollaiseen sekaantua? :roll:
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40

ViestiKirjoittanut paapeli » 4.6.2009 19:02

Käy kokeilemassa pyörää, ja tule sen jälkeen kokeilemaan vaikkapa minun -99 300.
Itsekin räpeltelin puolikkailla, mutta 300 tasaisuuden jälkeen ei puolikasta, ellei sitten 200.
:s En mitenkään mainosta omaa pyörää kun hintakin 1900e. Tosin punakilpinen.