KTM SX 125

OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 31.10.2009 13:22

Ei sitä maskiks kutsuta, niin en tajunnut. Ei näyttäs sopivan, myydään eri tuotenumerolla.
funktio
Liittynyt:
8.5.2008 3:41

ViestiKirjoittanut funktio » 25.11.2009 19:42

Onko kukaan porauttanut sx:n 125:sta sylinteriä 134:ksi? Jostakin olen kuullut/lukenut että porautus onnistuisi maksimissaan tuohon kokoon. Loppuu kuulemma seinämät kesken jos isommaksi tekee. Jos porautus jotenkin onnistuu niin pitäisikö kantta käyttää sorvissa myös?

Homman nimihän on se ettei ole varaa laittaa sitä 144cc kittiä eikä varsinkaan koko pyörää. Mun pyörän vuosimalli on 2004. Tähän ei varmaan saa kivuttomasti sitää kittiä muutenkaan.

Onko muuta keinoa saada mopo kulkemaan kuin 144cc ilman porautusta? Tehoa pitäisi saada lisää niin keski- kuin yläalueelle.
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 25.11.2009 19:56

Ei voi sylinteriä porata.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 25.11.2009 19:57

Ei pysty poraamaan. Pitäs pinnottaa sen jälkeen ja muutenkin kanavien suuntaukset menee perseellee jos hirveesti porailee.

Edit: jaaha domiz ehti ensin ;)
Kasipallo
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
16.1.2009 17:28

ViestiKirjoittanut Kasipallo » 20.12.2009 22:57

Onko kotkan exc:llä ja sx:llä paljokin eroa? kumpi parempi motocross tarkoitukseen, ja miksi?
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 21.12.2009 1:32

helvetin ässä kysymys, kumpikohan ois parempi crossiin, crossipyörä vai enduropyörä?? :eek:
Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 21.12.2009 1:33

Crossi.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 21.12.2009 1:36

BINGO! ja sieltä meillä toinen sherlokki..:D
Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 21.12.2009 1:41

Oho, katoin väsyneenä. Et kysyit tot tosissas :D Rupesin ihmettelee jo mikä ihmisiä vaivaa. Nyt huomasin, et osotit sitä Kasipallon kyssää.

Mut se syy löytyy siitä, että enskassa on raskaampi vauhtipyörä = lähtee "laiskemmin". Rossissa tarvitaa äkäsyyttä ja muuta.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 21.12.2009 12:01

+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 21.12.2009 14:06

OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Lynkke
Pyörä:
ehkä joskus
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Lynkke » 21.12.2009 16:36

Guuna#243 kirjoitti:
OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..

ja eri tarrasarja :idea:
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 21.12.2009 21:55

lynkke kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:
OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..

ja eri tarrasarja :idea:

+ kaikki turhuudet valot, vilkut, seisontajalat karsittu poes = keveyttä 6-7 kiloa krossille :D
-akrapovic-
Pyörä:
honda crf 250,suzuki pv,piaggio nrg
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
14.10.2009 20:08

ViestiKirjoittanut -akrapovic- » 28.12.2009 18:49

http://www.nettimoto.com/ktm/sx/875889 eli siinä ois pyörä ja aattelin vaihtaa toho mutta ei ole tuntimääräätiedossa paljon on ajettu pyörä ja sanoi että kisakoneesta on ostettu ja ovat aukaisseet koneen ja kahtonu hyväksi männän ovat samalla vaihtanu. että toho ktm ään tustuneet jos osais kertoo et oisko hyvä pyörä ja miten kampi akselin vaihdot harraste ajossa kun tää pyörä on ollut kahdella omistajalla ja kuulemma harraste ajossa. nii ja männän vaihdon jälkeen on ajettu 30h tai mistäs sen tietää? et jos joku osais kertoo.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 28.12.2009 18:54

Kampiakselia ei tartte vaihtaa ku ei se oikeestaan kulu. Kiertokankee pitäs kyllä uusia about joka kolmannella männänvaihtokerralla. Ja jos kerta männällä 30h ajettu ni varmaan seuravaan 20h sisään kanttis jo uutta lykkiä.