KTM EXC 125

Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 30.6.2006 20:35

matkaa lähimmälle on noin 16km mopon sijainnista. Ja kaupungin läpi vieläpä. Ei ihan raaski mikään pahvilappu loksussa vedellä. :)
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Nidown
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.4.2005 17:01

ViestiKirjoittanut Nidown » 30.6.2006 21:00

Paappis kirjoitti:matkaa lähimmälle on noin 16km mopon sijainnista. Ja kaupungin läpi vieläpä. Ei ihan raaski mikään pahvilappu loksussa vedellä. :)
Mehtiä pitkin..
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 1.7.2006 1:26

Ei keskustassa kasva tarpeeksi puita :D
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 1.7.2006 2:43

Yks halpa ruoska ois myynnissä, kunhan saan vähä paikkailtua tässä joskus kun juhannuksesta selviää. A1 lätkällä, jokku valokki siinä kai on, mut muuten katuheebelit on hukassa. Ajaa asiansa ja kaippa se toimiiki.
Juuei siisjoo.
jesseh
Liittynyt:
16.4.2005 10:55

ViestiKirjoittanut jesseh » 4.7.2006 17:16

Tietääkö kukaan käykö suoraan kotarin -05 etumaski -04:seen?
Hampuus1
Liittynyt:
23.6.2006 22:36

ViestiKirjoittanut Hampuus1 » 6.7.2006 19:33

Miähän ainetta mahtaa olla tuo kytkimen puoleinen koneenposki. Öljypropun alla pyörässäni on pieni halkeama josta tiputtaa pikkuhiljaa öljyä. Onkohan se ihan normaalia alumiinia eli pystyykö hitsaamaan ticillä ihan perus alumiini lisäaineella ,jos ei niin onko olemassa joku sopiva lisäaine tähän hommaan. Tuskinpa koneen kyljessä tärinän takia mikään kemiallinen metalli tai sikaflexi pitää..
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 6.7.2006 20:12

jesseh kirjoitti:Tietääkö kukaan käykö suoraan kotarin -05 etumaski -04:seen?


käy
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 6.7.2006 20:21

Ainaski monesti niis lukee magnesium, et kaipa ne kytkinkopat magneesiumia ovat, eli käy niinku kemiantunneilla. Jos se on pieni halkeema, ni mulla ainakin on toi kemiallinen metalli pelannut ja saa ihan siistin näkösen, ku hioo nätiks.
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 6.7.2006 20:56

Taisi tarkoittaa kytkimen puoleisesta lohkoa tai "välilohkoa" eikä kytkinkoppaa. Kun kerta öljyropusta puhuu. Vai?

Lohkot ainakin on alumiinia ja melko varmasti myös "välilohko". Kytkinkoppa on kyllä magneesiumia.
TeKaMOTO@Youtube
Hampuus1
Liittynyt:
23.6.2006 22:36

ViestiKirjoittanut Hampuus1 » 6.7.2006 21:20

Jep tarkoitin juuri tuota ns. välilohkoa ,jossa on öljyproppu. Kytkinkoppahan on erikseen Kotareissa. Ja ainakin yhtäkkiä vilastuna välilohko ja kytkinkoppa näyttäisi samalta materiaalilta ,enkä ala käymään misään kemian tunneilla tän takia. Eikö forumit ole juuri sitä varten ,että saa kysyä asioita joita ei tiedä.
Viimeksi muokannut Hampuus1 päivämäärä 6.7.2006 21:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 6.7.2006 21:26

Lohkoa ei hirveesti kyllä kannata hitsata, voi vedellä. Ja sitten alkaa menemään laakereita melko useesti ja muuta kivaa.
Hampuus1
Liittynyt:
23.6.2006 22:36

ViestiKirjoittanut Hampuus1 » 6.7.2006 21:33

Ok no kokeilen tota kemiallista metallia josko pitäisi. Kannattaa varmaankin hiukan isontaa halkeamaa laikalla niin luulisi että aine tarttuu paremmin kuin ,jos vain pintaan sipasee. vai mitä mieltä
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 6.7.2006 21:50

Näköjää vois vähä tarkemmin lukea. Minkäslainen se sun halkeemas on? Jos joku kiven iskemä, ni kannattaa tutkia se toinenkin puoli, voi olla pahemmassaki kunnos ja jotai palasia irronnu. Mä oman kytkinkopan vaan hioin sen kohdan puhtaaks, pistin kemiallist metallia molemmin puolin suht reilusti ja sit ku se oli kuivannnu, ni hioin nätiks. Eiks sen kytkimen lohkon saa kotareiski aika nätisti irti, et saa tutkittua vaurion kunnol.
Hampuus1
Liittynyt:
23.6.2006 22:36

ViestiKirjoittanut Hampuus1 » 6.7.2006 23:01

Halkeama lähtee öljypropusta ja on varmaankin noin sentin mittainen sellainen ihan hiusmurtuma josta kuitenkin öljyä tihkuaa hiljakseen. Ton posken saa joo varmaankin suht helposti irti. Ja jos se on alumiinia konepajahommissa kun olen voisi työkaveri sen nätisti ticillä korjata. Taidan kuitenkin ensin kokeilla tota kemiallista metallia vähän laittaa murtumaan josko pitäisi.
Hampuus1
Liittynyt:
23.6.2006 22:36

ViestiKirjoittanut Hampuus1 » 7.7.2006 12:51

Tuo välilohko on jotain alumiini ,silumiini seosta ja sen hitsaukseen ei käy pelkkä alumiini lisäaine mutta seos alumiini langalla sitä kuulemma voi hitsata. Tällaisen tiedon tänään sain selville