VesaL kirjoitti:Kyllä 125nen 2t vaan ensipyöräkksi oppii kunnolla kytkimen ja vaihteiden käytön. Sitten voi sen jälkeen vaihtaa pikku nelariin niin vauhti on huomattavasti kovempaa.
HeeBoF kirjoitti:Kiitoksia mielipiteistä! Tohon huoltoon että se ei ole ongelma ollenkaan mutta nelitahtiseen taitaa osat olevan kalliimpia tosin tarvitseeko niin useaan mäntää,laakereita jne vaihella koneeseen sitten ? Niin ja kuski on kevyttä tekoa 175/60 apauttiarallaa.
Tomppo92 kirjoitti:HeeBoF kirjoitti:Kiitoksia mielipiteistä! Tohon huoltoon että se ei ole ongelma ollenkaan mutta nelitahtiseen taitaa osat olevan kalliimpia tosin tarvitseeko niin useaan mäntää,laakereita jne vaihella koneeseen sitten ? Niin ja kuski on kevyttä tekoa 175/60 apauttiarallaa.
Huolto välit on nelitahtiseen pidemmät, mutta osat vähän kalliimmat. Mäntiä ja laakereita ei käytännössä tarvitse yhtä tiuhaan vaihtaa kuin 2t peleihin johtuen siitä että nelaria ei kierrätetä niin paljoa. Toki tämäkin riippuu vähän ajotavasta ja pyörästä.
zeizei125 kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:HeeBoF kirjoitti:Kiitoksia mielipiteistä! Tohon huoltoon että se ei ole ongelma ollenkaan mutta nelitahtiseen taitaa osat olevan kalliimpia tosin tarvitseeko niin useaan mäntää,laakereita jne vaihella koneeseen sitten ? Niin ja kuski on kevyttä tekoa 175/60 apauttiarallaa.
Huolto välit on nelitahtiseen pidemmät, mutta osat vähän kalliimmat. Mäntiä ja laakereita ei käytännössä tarvitse yhtä tiuhaan vaihtaa kuin 2t peleihin johtuen siitä että nelaria ei kierrätetä niin paljoa. Toki tämäkin riippuu vähän ajotavasta ja pyörästä.
ei vittu tän TOLLO92:sen kommentteja!
nelaria ei kierrätetä niin paljoa!no niin just näinhän se menee!!!!!!!!
et voi olla tosissas.....
...olet varmaan tosi velhon maineessa näissä crossi/enska hommissa omalla paikkakunnallasi?.......