Mr.Ace kirjoitti:ei se hinta siinä vaikuta vaan laatu..
Oli pakko päästä aukoon päätä?
Tietenkin ja mieti mitä itse auot päätäs tuolla asioista mistä et tiedä.
jooh ja ei kiinnosta vinkumises enää niin et turha vinkua. ktsmo
tpak
Liittynyt:
10.5.2007 20:09
Kirjoittanut tpak » 20.4.2008 16:21
onko 94 125 cr:ässä termostaattia?
Sakko
Pyörä:
Aprilia SXV 550 -08 for sale :/
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
18.2.2006 15:21
Kirjoittanut Sakko » 20.4.2008 16:58
Myyjä puhui, että olisi säätänyt iskarit löysimmälle ja puhui jotain miten painvalle sällille ne säädöt on. Säädöt pääsi tuossa unohtumaan, joten kysynkin täältä; onko siihen olemassa jotain tiettyjä kg määriä vai pitääkö vaan pers tuntumalla säätää ne?
Hit the gas!
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Kirjoittanut jonttu` » 20.4.2008 20:21
tpak kirjoitti:onko 94 125 cr:ässä termostaattia?
ei oo ei.
ei taija olla missää rossi vehkees termostaattia :)
takanakki
Liittynyt:
19.10.2003 19:43
Kirjoittanut takanakki » 21.4.2008 14:01
Pari mieltä askarruttavaa nyyppäkysymystä koskien -94 125r pyörää.
1. Eikös 98 bensa ole parempaa kuin 95 näihin pikkukakstahtisiin?
2. Pyörä tuli minulle rikkinäisenä (männänrengas jumittunut uraansa, lämpöleikkaus?). Pyttyyn sekä mäntään oli tullut pienet naarmut. Pyörä on kuitenkin käyntikuntoinen kun irrotin renkaan ja tehojakin tuntuu olevan perstuntumalla tallella. Näitä ilmeisesti voi putkittaa uudestaan eikä tarvitse kokonaan uutta pyttyä ostaa? Se lienee halvin ja paras vaihtoehto? Onko suosituksia missä kyseinen operaatio kannattaisi teettää turku-helsinki akselilla?
faidros
Liittynyt:
23.5.2005 9:49
Kirjoittanut faidros » 21.4.2008 14:52
jonttu` kirjoitti:
tpak kirjoitti:onko 94 125 cr:ässä termostaattia?
ei oo ei.
ei taija olla missää rossi vehkees termostaattia
Ktm:issä oli joskus muistaakseni 90-luvun lopulla termostaatti. Kun kone oli kylmä, vesi kiersi vain yhden jäähdyttäjän kautta. Sitten koneen lämmettyä ja termostaatin avauduttua vesi pääsi kiertämään molemmissa syyläreissa.
tpak
Liittynyt:
10.5.2007 20:09
Kirjoittanut tpak » 22.4.2008 12:21
tarvittais varmaa tietoa nyt :94 125 cr:ästä lohko paskana, käykö pyörään 93 tai 95 mallin mangneeton puoleinen lohko ?
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27
Kirjoittanut Anssi_L » 22.4.2008 12:26
faidros kirjoitti:
jonttu` kirjoitti:Ktm:issä oli joskus muistaakseni 90-luvun lopulla termostaatti.
Mulla oli ainakin vielä -02 520 SX:ssa sellainen mötikkä vesiletkujen yhtymäkohdassa. En oikein osannut kuvitella sitä muuksi kuin termostaatiksi.
|olli|
Liittynyt:
27.8.2005 13:38
Kirjoittanut |olli| » 22.4.2008 20:46
Mistä saisi ostettua vasemman lohkon vm. 94 125 cr:ään? Kävisköhän vm. 91 125 cr:än lohko?
Molemmille CR:n lohkojen etsijöille tiedoksi, että lohkojen puolikkaat on yleensä sovitettu tehtaalla yhteensopiviksi, eikä ne siten sovi yhteen kunnolla kuin alkuperäisen parinsa kanssa. Kannattaa siis hankkia molemmat lohkon puolikkaat keralla. Piikkisissä CR:issä on tainnut olla samat lohkot vuosina 89-99.
tpak
Liittynyt:
10.5.2007 20:09
Kirjoittanut tpak » 22.4.2008 23:12
onko tuo nyt varma että kymmenen vuoden ajalla on samat lohkot ?
|olli|
Liittynyt:
27.8.2005 13:38
Kirjoittanut |olli| » 23.4.2008 6:20
tpak kirjoitti:onko tuo nyt varma että kymmenen vuoden ajalla on samat lohkot ?
Niin minuakin vähän epäilyttää että onko muka 10v ollu samat lohkot