Jokainen yrittäkin on ihminen ja jokainen myyjä myös. Ihan samalla lailla yrittäjissä kuin yksityisissä myyjissäkin on niitä, ketkä pyrkii vaan maksimoimaan oman hetkellisen hyödyn kuin niitäkin, ketkä on inhimillisiä ihmisiä ja näkee asian myös sen ostajan kantilta. Voin sanoo, että mun sähköpostiin tuli viime kuussa enempi niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin "jotain halvalla" - mainoksia ja lähestymisiä maahantuojien ja edustajien suunnalta, lähinnä silkkaa paskaa sikahalvalla, kuin mitö tuli asiakasyhteydenottona. Kärkkäinä ovat. Ja houkutuskin on suuri, kun suurin osa asiakaskyselyistä on "mihin hintaan" ja alle 10% tulee kauppaa kun jostain muualta saa "jonkun" halvemmalla. Pakko sen verran mainita, että tämmösistä vähän normaalia huokeammista tuotteista Foxcomp on ainut, joka tuo maahan tähänastisen kokemuksen perusteella vain alallaan HUIPPUtuotteita ja hinnat silti maltilliset. Eikä kyseinen yrittäjä lähestyny mua jollain örvelömeilillä, vaan itse lähdin etsimään ja löysin onnekseni. Yrittäjänä törmää kyllä niin käsittämättömään läjään kaikkea paskaa, kun koko ajan kaikkea kaupataan toinen toistaankin halvemmalla, että näinä aikoina moni varmasti menee houkutukseen. Kuvitelkaa nyt vaikka iskariöljyä 3e/l, sitähän myis jokaiselle asiakkaalle vaikka 6e/l, kun purkissa lukee "5W iskunvaimenninöljy" (merkkiä diipa daapa, valmistuttaja diipa daapa EU), eikä "hydrauliöljy VI 160 ISO VG 22"