AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

Koo-Pee
Pyörä:
KTM 250 SX- 2011,Suzuki RM 125
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Koo-Pee » 8.1.2012 8:53

Icetool kirjoitti:Pätkiikö muillakin toi justin stream? Minuutin välein pätkäsee..

Pätkii, ärsyttävää.... :paha:
jh59
Pyörä:
KX2F11

ViestiKirjoittanut jh59 » 8.1.2012 12:34

Mistä pystyis kattomaan uusintana?
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 8.1.2012 12:49

Odotat iltaan tai huomiseen asti niin alkaa Youtubeen tulee videoita. Ainakin viime vuonna tuli. ;)
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 8.1.2012 16:50

Siitä.

Lites

Supercross
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
pecu_83
Pyörä:
Suzuki RM 125

ViestiKirjoittanut pecu_83 » 8.1.2012 19:27

Koo-Pee kirjoitti:
Icetool kirjoitti:Pätkiikö muillakin toi justin stream? Minuutin välein pätkäsee..

Pätkii, ärsyttävää.... :paha:

Mulla sama juttu. Mistähän johtuu? Pätki samalla lailla sekä Ubuntussa Firefoxilla, että Vistassa Chromella. Katsoin sitten sillä huomattavasti huonommalla kuvanlaadulla kun ei jaksanu koko ajan näppäillä uudestaan tulille. Se kaveri ilmeisesti streamaa jatkossakin, joten täytyy koittaa saada se futaan, niin kuvanlaatu on kohdillaan...
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 8.1.2012 20:13

Torrenttia
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Slage
Pyörä:
Suzuki RM-Z250

ViestiKirjoittanut Slage » 9.1.2012 14:22

Oli kyllä jotenkin pettymys tuo Anaheim 1.
Qualifying-erien jälkeen vaikutti hyvältä, mutta main eventti oli pettymys.
Jos Villopoto ottaa holarin, niin Bubba on ainoo ketä pystyy pistämään kampoihin, mutta Bubba ryssi lähdön ja oli muutenki ihan pihalla(jäätävä pettymys). Muilla ukoilla ei oo mitään saumaa RV2:sen vauhtiin. On se jäätävä äijä, respect!
Toivottavasti Phoenixissa tiukempaa vääntöä kärkipaikasta.
Nii ja streamin laatu oli tosiaan melko järkyttävä, ihan käsittämätöntä mössöä.
Onko olemassa jotain vaikka maksullista hyvälaatuista streamia speed tv:n lähetyksistä?
OA243
Pyörä:
YZ450F

ViestiKirjoittanut OA243 » 10.1.2012 0:11

Ainakin tänä viikonloppuna tuli Youtubeen alle 12h kisan jälkeen kohtuu hyvälaatusena. Mutta toi rata?! Ihan karseen näköstä kisaamista, todella tylsä. Mentiin muutama vuosi taaksepäin. :D
pecu_83
Pyörä:
Suzuki RM 125

ViestiKirjoittanut pecu_83 » 10.1.2012 16:04

Mun mielestä oli erittäin hyvä avaus! Mä olin melko varma että RV2 ottaa ja lähtee ja tankojen kolistelu jää muille. Rata oli mun mielestä hyvä. Pidemmät kierrosajat, haastava, mutta turvallinen. Ei tainnut muut loukkaantua kuin Hill ja sekin taisi olla vanhan vamman kiusaamista. Ja kaikki ketkä finaaliin pääsee tällä kaudella on nopeita! Hyvää kisaa kaikista sijoista!

Saas nähä pystyykö kukaan vastaan Villopoton vauhtiin kauden edetessä. Kyllä niitä huonoja lähtöjä varmaan sillekin tulee. Taitaa vaan olla ne ajat ohi, kun kärkikuski kaatuu ekassa mutkassa, jää viimeiseksi ja nousee taistelemaan voitosta (mikä on siis hyvä asia).
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07

ViestiKirjoittanut Bream » 10.1.2012 18:03

Tiukkaa ja tasaista. Mä itte tykkäsin kyllä viime kisasta. Villapipo on vain ihan uskomattoman hyvin asiassa sisällä. Keskittymiskyky ja ensimmäiset 3 kierrosta on niin kovat.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 10.1.2012 21:15

Vai niin... meikä vissiin katso jonkun väärän kisan?

a) Rata oli älyttömän kapea - noita rännejä näkee muuallakin maailmassa, missä oli tuttu SX glamuuri???
b) En sanois että Stewart oli vaisu, osittain ehkä, mut enemmänkin rata vaan oli niin käsittämätön että oli parempi peesailla se puoli kierrosta, ja sitten käyttää ne muutamat ohituspaikat mitä sinne oli aikaseks saatu. Suurimmaks osaks ei kannattanut oikein ees linjaa vaihtaa (jos nyt edes rännissä tilaa oli), kun ei siinä ollut mitään muuta kun se yks linja.
c) Esim. kunnon pattisuora loisti poissaolollaan. Patit oli tehty paikkaan missä oli 90 ennen, ja jälkeen. Käytännössä kaikki ajoi samaa linjaa. Samoin kunnon rytmipätkät puuttui - semmosia mitä vois vetää muutamalla eri jaolla.
d) Rataan oli saatu "pituutta" tai ainakin kierrokset kesti kauan: radalla oli aika paljon "mx-tyylisiä" hyppyreitä/kasoja, mitkä vaan rullattiin yli tai sitten joku ihan pieni hyppy johonkin pieneen pattiin. Liian vähän kunnon flowta, enemmänkin tommosia rytmin tappajia. Melkein ku 80-luvun superia...
e) Osittain on hienoa että kisat on tasasia, mutta kyllä toi oli enemmänkin tylsää katsottavaa. Mä en tiiä mitä kisaa mä katsoin mut mun mielestä siinä ei tapahtunut mitään: RV otti startin ja pakeni, Reed totes ettei pysy kyydissä (ja omien sanojensa mukaan ei pitänyt radasta yhtään) ja alkoi ajaan toisesta paikasta, Dungey näytti vielä opettelevan miten Kotarilla ajetaan, Bubba oli lyöty huonon startin myötä, ja muut sitten ajeli sen mitä ajeli. Tedesco ja Short yllättävänkin hyviä.

Kyllä nyt oikeesti Supercross-radan pitää olla sellanen, maailman huipulla, että siellä on paikkoja missä ne huiput erottuu. Kyllä tuli ikävä semmosia mestoja missä esim. Stewart on vetänyt ihan omalla jaollaan, tai niin pitkät pattisuorat että pelimiehet vetää ne kovempaa ku meikäläiset tasasella maalla. Liikaa oli menty sillä MEC-ratakonseptilla, IMO. Bring back the SX!

Mutta - kuten tästäkin näkyy niin mielipiteitä on monia, puolesta ja vastaan :)
Anaheim 1 - Excellent Track Layout @ VitalMX
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
OA243
Pyörä:
YZ450F

ViestiKirjoittanut OA243 » 10.1.2012 21:54

"Chad was pretty outspoken about it, saying that if he was going to ride singletrack, he'd rather be on a mountain bike."

Ei kunnollisia ohituspaikkoja, joka kuski rytmitti kaiken samalla lailla, ei kunnon kilpailua. Joku tuolla Vitalin foorumilla selitti että tuli kaatumisia kun kuskit kisas kovaa. Kaatumisia tuli sen takia että pyörät oli säädetty supercrossia varten eikä isoa arenacross rataa. Radikaaleimman muutoksen iskareihin vaatii noi whoopsit verrattuna ulkoradoihin, ja noi oli ihan säälittävät. Siellähän oli loppuillasta päälinja täysin tasainen.

Stewart on vahva whoopseissa ja siinä että pystyy rytmittämään erilailla, nyt ei ollut kumpaankaan mahollisuutta. Sais se noita lähtöjä kyllä treenata kanssa.. Villopotohan on just nyt vahvoilla ajetaan mitä ajetaan.

Ja ite en ymmärrä tota puhetta kierrosajoista. Kyllä itellä alkoi aika pahasti tökkiä 13 kierroksen jälkeen kun mitään ei tapahtunut verrattuna normaaliin. 40sek kierrosajoilla kisa on omasta mielestä ihan ok pituinen. Mutta makuasioitahan nääkin on.
motoriikka651
Pyörä:
kx450f

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 11.1.2012 0:30

Ite oon jaydaddyn ja oa:n kanssa samaa mieltä. Tylsää katottavaa oli, huonoin A1 mitä oon ikinä kattonu.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 11.1.2012 22:13

Bubbaki löytäny gopron jostain :) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... NgHl95PGE#!
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 12.1.2012 1:41

Jossain noista blogeista hehkutettiin että hyvä kun pistettiin heti pasmat sekaisin erikoisella radalla. Omasta mielestäni tuntuu siltä ettei kausi oikeastaan edes alkanut kun rata oli ihan pelle.