Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 23.4.2008 8:39

kyllä ne vaa päälisin puolin näyttäävät identtisiltä tai ainaki 90-99 on samat koska vm 90 vai jo 89 tuli HPP pakoaukon säädin ja lähti pois vuonna 99 ja tilalle tuli rc valve.

ihan varma en tietysti ole.
faidros
Liittynyt:
23.5.2005 9:49

ViestiKirjoittanut faidros » 23.4.2008 9:11

-89 piikkinen oli vielä vanhalla ATAC-pakoaukonsäätimellä eli -90 tuli tuo Hpp.

Jotain pientä eroa oli ainakin siinä keskipakoissäätimen varren muovikopassa mikä tulee siihen sylinterin kylkeen. Siitä johtuen, olisiko eroa myös 89 ja 90 lohkoissa.
Sakko
Pyörä:
Aprilia SXV 550 -08 for sale :/
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
18.2.2006 15:21

ViestiKirjoittanut Sakko » 25.4.2008 14:06

Mistäs on ihmiset tilaillu/ostellu mäntiä?
Hit the gas!
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 25.4.2008 20:47

Sakko kirjoitti:Mistäs on ihmiset tilaillu/ostellu mäntiä?


storm-motor:lta saa proxia plussaa paikka saa hyvästä palvelusta :)

sitte all-right:lta saa wisecoa.

hintoja en muista mut proxi jotain 90e ja wiseco ~100e
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 26.4.2008 9:34

niin ja indy.fi, sieltä saa vertexiä 90¤ hintaan.
Sakko
Pyörä:
Aprilia SXV 550 -08 for sale :/
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
18.2.2006 15:21

ViestiKirjoittanut Sakko » 26.4.2008 13:31

Mitäs mäntää suosittelistte, eli onko noilla männillä paljonki eroa? Entäs miten normaali- /takomännät eroaa?
Hit the gas!
jutila
Paikkakunta:
ala-thames
Liittynyt:
30.11.2004 20:50

ViestiKirjoittanut jutila » 26.4.2008 16:11

Jahah. pitkästä aikaa tännekki taas tekstiä uuden pyörän johdosta. =)
Elikkä löytyskö tietoa minkä kokonen on cr500 -91 pääsuutin? Nyt 185 ja saa aivan liikaa soppaa? Ellei sitte joku muu vika o, röpöttää kuitenki tosi lahjakkaasti, eikä piikkaa "ollenkaan".
Bisnes, sano ryssä ku naisen näki..
mooseks
Liittynyt:
9.3.2008 1:29

ViestiKirjoittanut mooseks » 26.4.2008 23:30

Kuuluuko kiertokangen liikkua sivuttais suunnassa?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 27.4.2008 9:59

pieni sivuttaisliike on normaalia, ei haittaa.
mooseks
Liittynyt:
9.3.2008 1:29

ViestiKirjoittanut mooseks » 27.4.2008 12:58

Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 27.4.2008 13:16

Miten männän päällinen leipoo kiinni?

Ja suoraan sanoen aika kädettömiä mekatsuja siellä liikkeessä ellei tolla oireella vika selviä. Kaks vinkkiä: sytkän ajoitus ja Squish band.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 27.4.2008 13:39

mooseks kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.
Enemmön ja vähemmän sekavaa, otappa vaikka kuva tuosta männänlaesta.

Ettei sulla pyöris kampikammiossa turhaa tavaraa? Pelaakos jäähdytys
mooseks
Liittynyt:
9.3.2008 1:29

ViestiKirjoittanut mooseks » 27.4.2008 14:01

sape kirjoitti:
mooseks kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.
Enemmön ja vähemmän sekavaa, otappa vaikka kuva tuosta männänlaesta.

Ettei sulla pyöris kampikammiossa turhaa tavaraa? Pelaakos jäähdytys


Joo no aatttelin tänää aukasta koneen ja kattoo että ei oo mitää ylimäärästä. kyllä siellä neste kiertää. en tiiä sitten oisko jäähyttimet tukossa tai muuta vastaaavaa. otan kuvan tassa tänään vaikka.
jutila
Paikkakunta:
ala-thames
Liittynyt:
30.11.2004 20:50

ViestiKirjoittanut jutila » 27.4.2008 15:20

Ettei sulla ois kampikammioon jääny jottain ylimäärästä tavaraa? Tai sitten vetelee imuvuotoa jostain ja vetää laihalle. Ootko tarkastanu imukurkun kunnon? Onko kaasarissa kuitenki vakiosäädöt?
Bisnes, sano ryssä ku naisen näki..
mooseks
Liittynyt:
9.3.2008 1:29

ViestiKirjoittanut mooseks » 27.4.2008 15:47

jutila kirjoitti:Ettei sulla ois kampikammioon jääny jottain ylimäärästä tavaraa? Tai sitten vetelee imuvuotoa jostain ja vetää laihalle. Ootko tarkastanu imukurkun kunnon? Onko kaasarissa kuitenki vakiosäädöt?



Kaverit sanoi kanssa että jos vetää imukaulasta ilmaa ja menee laihaks. En oo jaksanu perehtyä kunnolla ku ei oo innostanu muuta kattoo ku että pyttyy ei tullu pahoja jälkijä.Kaasarissa on talvisuuttimet eli kesällä on tyhjäkäyntisuutin 58? ja nyt taitaa olla joku 63?? normisuutin kesällä 180 nyt 185.