käytän br9es tulppaa ja castrollin 2t öljyä ja ajan 3% seoksella.Monttis kirjoitti:[[jugo]] kirjoitti:eli pienempääpääsuutinta?Anssi_L kirjoitti:Ilmaruuvia pitää kääntää aukipäin (vaikka puol kiekkaa kerralla), jos käy liian rikkaalla. Säätövara on ehkä n. 0,5-3 kiekkaa pohjasta ja jossain vaiheessa ruuvi tipahtaa kaasarista.
Jos tulppia kilahtelee tuon takia, vehje on luultavasti niin rikkaalla, ettei säätövara ruuvissa riitä, vaan suutin menee vaihtoon.
Pyörität sen tyhjäkäyntiruuvin aivan kiinni, ja avaat siitä noin 1,5-2 kierrosta sitä, silloin on "normaalit" säädöt ilmaruuvin puolesta. Laitappas jotakin infoo minkä kokosia suuttimia käytät, ja millaisia tulppia? Ngk:n br9eg on aivan hyvä tulppa, kuin myöskin häiriösuojaamaton b9eg.. Öljyksi Castrol TTS 2-3% seoksella, niin ei tulppien menoon voi ainakaan itse tulpat tai 2t-öljy olla Kiertääkö pyöräsi kunnolla, ja vääntää lämpimänä hyvin alhaalta asti? Huononeeko pyörän tehot huomattavasti ryyppy päällä ajettaessa, vai alkaako vetämään jopa paremmin?
Edit:Eli siis ilmaruuvin kans ensin pyörität sen myötäpäivään ihan kiinni, ja avaat siitä n.1,5-2 kierrosta vastapäivään.
Edit2:Niin ja vaihda sen es tulppas tilalle eg, jos se auttais, eli siis br9eg...